FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Voorproefje

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jul 14, 2006 9:02 pm    Onderwerp: Voorproefje Reageer met quote

Het is nog under construction, maar:
http://www.miami-vice.nl/music.php
Daytona
Janitor

BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 11:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

He dat is mooi, ik was al op zoek naar zo'n lijst. De link naar de textfile werkt niet. Heb je ook de info per aflevering? In welke aflevering kunnen we bijvoorbeeld In The Air Tonight zien?
Keep up the good work!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er nog mee bezig, ik krijg de layout niet helemaal goed. Als ik ermee klaar ben dan wordt hij nog gepublished.

Let wel op: ik heb er torrent search dingetjes bijgezet. Dit zijn GEEN illegale download links. Of de torrent legaal is weet ik niet, en interesseert me niet. Dat laat ik aan ieders eigen verbeelding over. De link is ter alleen ter service. Mocht er gezeik over komen dan pas ik de pagina aan.
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Overigens is het nu al een heel stuk beter. Ik moet alleen nog NZB search dingetjes toevoegen. En nog een extra's pagina (laten) maken.

Sahasssss.. what's up met die extra's page? Ik mis echt de inspiratie eerlijk gezegd.
Phil The Shil

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Greetings,

Aangezien ik een nieuw lid ben op dit forum zal ik mij maar meteen 'voorstellen'. Ik ben Phil uit Belgiƫ en ik wil al meteen zeggen dat dit de Miami Vicesite is waar ik en vele Belgische MV-fans al jaren op zitten te wachten. Ik bezoek de site al wat langer maar heb me vandaag pas geregistreerd (vraag me niet waarom het zo lang heeft geduurd). Ik ben al jaren fan van MV en kan dus ook nie wachten tot volgende week woensdag, wanneer MV the movie bij ons in de zalen komt. Soit, de lay out van de site is schitterend, de info is geweldig en met de muzieklink erbij is dit vanaf nu mijn lievelingssite :lol: .

Ik heb nog echter 1 vraagje: In de aflevering Death & the lady uit seizoen 4 wordt het nummer 'the edge of town' van 'the truth' gespeeld. Ik ben sindsdien op zoek nr dat nummer maar het is onvindbaar op internet (of ik kan niet werken op internet). Als iemand mij kan helpen met een link waar ik dat kan vinden....

Voila, lang genoeg voor een eerste post zou ik zeggen. Ben er zeker van dat er nog meer volgen.

PS: Ik was in Miami tijdens de opnames van de film, maar ik heb er niet veel van gemerkt, helaas. Toch een schitterende stad en een aanrader voor elke fan. Als ik de foto's van Esther zie krijg ik al meteen zin om terug te gaan.

CIAO
Naar boven
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Phil the Shill.......
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 1:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Phil The Shil schreef:
Greetings,

Soit, de lay out van de site is schitterend, de info is geweldig en met de muzieklink erbij is dit vanaf nu mijn lievelingssite Laughing .

Kijk, met dit soort opmerkingen scoor je punten. Wink

Welkom Phil. Overigens is Phil the Shill een van mijn favoriete afleveringen. Vooral Izzy schitterd weer in deze. En natuurlijk is het fantastisch dat Phil Collins, maker van veel songs in Miami Vice een hoofdrol speelt.

Kortom een aflevering met heel wat leuks, mooie locaties en "nifty conversations".
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: