FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Miami Vice Commodore 64

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2012 9:05 pm    Onderwerp: Miami Vice Commodore 64 Reageer met quote

Hallo allemaal, alweer een tijdje geleden dat ik hier inlogde... Maar ik kwam zojuist iets heel leuks tegen wat ik met jullie grazy Vice fans wil delen. Ik had ooit een commodore 64, en jawel, daarop speelde ik onder andere Miami Vice... echt geweldig. Helaas, ik heb de commodore nog wel (ergens op zolder...) maar de game niet meer... zucht. Ik ontdekte net op Youtube het volgende fimpje waardoor ik er weer aan dacht. De muziek in het spel was best tof!!! Enjoy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=RRYy5S7D4Qg&feature=related

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Jun 22, 2012 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Echte nostalgie die houterige spelletjes. Jan Hammer heeft de C64 ook nog gebruikt meen ik me te herinneren als hulpmiddel voor z'n geweldige sounds.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: