FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Geert Wilders, fan van Miami Vice???

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 9:39 pm    Onderwerp: Geert Wilders, fan van Miami Vice??? Reageer met quote

Hebben jullie onderstaand bericht al gelezen? (stond in de Spits en het AD)

Veronica Magazine publiceert deze week de foto en een interview met Wilders. Hierin noemt hij Jan Peter Balkenende een antiheld. "Hij is de gezapigheid zelve. Hij is het politieke correcte midden, het niets van het niets."

Een filmheld heeft de PVV-leider naar eigen zeggen niet. "Wat ik op tv wel altijd leuk vond om naar te kijken was Miami Vice. Sonny Crockett en Rico Tubbs waren een soort van helden voor me."

Tja, wellicht dat dit nog van invloed is op je keuze op 9 juni aanstaande, hahahaha. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van Geert en zijn PVV, maar ja, ik heb blijkbaar wel een enorme overeenkomst met hem, hahahaha. Geert en ik zijn fan van Miami Vice!

Confused

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
viceman
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahaha leuk toch?
tja je hoeft het niet altijd met hem eens te zijn,
maar er zijn dingen waar je het mee eens kan zijn.
alleen moet hij van dat populistische moslim haat verhaal af en dan ook echt serieus dat naast zich neerleggen.

Wel leuk dat ook mensen uit de politiek zon fan zijn van Miami vice.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geert heeft in ieder geval een flitsend jaren 80 kapsel á la Evan uit MV episode 1 Cool Wink en heeft net zoals het vice-team de doelstelling om het aantal (zeden)misdrijven te verminderen cq uit te bannen, weliswaar op een ander niveau.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: