Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
droomautoos
|
Geplaatst: Za Jul 04, 2009 12:22 am Onderwerp: Hotwheels 1/18 Schaal model Ferrari Testarossa |
|
|
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats post ,indien niet graag verplaatsen
Volgende week komt bij ons binnen:
Hotwheels Elite
Moviecars
1/18
Ferrari Testarossa
1984
wit
Uit de TV serie Miami Vice
Lim ed 5000 stuks
Florida license plate ATF00M. Ferrari North America delivered black cars but Michael Mann had painted it white for better contrast at night. No Miami Vice or Don Johnson will be on the box due to licensing. The Elite open box will have picture's from Miami and the White Testarossa on the box.
klik hier om naar de shop te gaan
 |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Ma Jul 13, 2009 2:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het geen probleem eerlijk gezegd. Moet je wel zeggen dat ik de prijs van net geen 80 euro redelijk hoog is. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Do Jul 16, 2009 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
Mee eens, ik heb er ook ooit eens 1 gekocht van het merk BBurago, precies dezelfde, schaal 1/18, prachtig witte Testarossa en die was 50 Gulden... oke dat is dan ook alweer lang geleden, maar toch..... _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
Vice Meister

|
Geplaatst: Do Aug 27, 2009 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
Dit schaalmodel (Testarossa Hot Wheels/Mattel)is zeker zijn geld waard.De kwaliteit en afwerking is stukken beter dan die van een BBurago.(deze heb ik ook,destijds wit gespoten,en een spiegel van een F40 er op gezet.)
Dit model heeft gordels van stof,wel de juiste buiten spiegel en alle juiste stickers,ook op het motor blok.
Op de doos echter is er geen spoor van Miami Vice te zien,alleen een zwart-wit stads aanzicht.Nu nog zoeken naar een zwarte Daytona..
Absoluut prima model!Groeten! |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
James Sonny Crockett schreef: |
Ik vind het geen probleem eerlijk gezegd. Moet je wel zeggen dat ik de prijs van net geen 80 euro redelijk hoog is. |
Deze prijs is idd wat aan de hoge kant, zelf heb ik er 64 euro voor betaald (nieuw in ongeopende doos) en op ebay heb je ze voor zo'n 70 tot 75 euro. _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
|