FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Jan Hammer: Cocaine Cowboys

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2010 10:16 pm    Onderwerp: Jan Hammer: Cocaine Cowboys Reageer met quote

Hallo Vice fans, ik heb onlangs de docufilm Cocaine Cowboys (2006) gekocht, met als onderwerp de cocaine handel in Miami gedurende de jaren 70 en 80. Oftewel een film over het onderwerp wat uiteindelijk de basis is geweest voor het ontstaan van de serie Miami Vice. Een aanrader! Ik ontdekte pas bij het bekijken van de documentaire dat niemand minder dan Jan Hammer de muziek voor Cocaine Cowboys heeft geschreven. En daar zit 'natuurlijk' een heerlijke vice-vibe in. Ik heb inmiddels de CD via iTunes aangeschaft en ben onder de indruk van de nummers. He's still got it!

Wil je de tracks beluisteren? Dat kan o.a. hier:
http://www.cdbaby.com/cd/janhammer4
Ik ben zelf het meeste onder de indruk van de track Shipment Stolen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 03, 2010 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me het aanschaffen zeer de moeite waard, op www.moviemeter.nl alleen maar lof over deze docufilm. Ik zie dat er zelfs een tweede deel van is!

ps is het mogelijk om in het forum de laatste berichten in het forumoverzicht vetgedrukt af te beelden?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: