FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Hallo ik ben Definitely Miami

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Definitely Miami

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2009 8:22 pm    Onderwerp: Hallo ik ben Definitely Miami Reageer met quote

Definitely Miami,

Dat was een goede aflevering in de begin periode, maar ik heb die naam gekozen omdat ik niet kan besluiten waar ik op vakantie wil gaan.

Het is altijd een droom van mij geweest, maar ik heb besloten om daar voor te sparen, dan zal ik ooit toch de USA zien.

Vandaag had ik even gechecked en vliegen kwam onder de 500 euro en voor nog geen 300 euro, heb je een Cadillac voor een week!

Ruim gerekend, komt het op 1500-2000 euro. Dat moet te doen zijn!

De serie betekent voor mij jeugd sentiment, maar bv. de CD Escape from Television is voor echt de meest gespeelde CD! Ik ben dol op Sunny en Rico, ik heb de hele serie op VHS, al is die wel stoffig aan het worden.

Nog steeds vind ik delen die ik niet ken, ik had de banden een keer gekocht van een trouwe fan.

Ik had hier graag een mooie link willen plaatsen met een extended versie van Crockett's theme, maar ik weet niet of dat wel mag, dus dan krijgen jullie die van mij later.

Press Play!

Definitely Miami XXX
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2009 7:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welcome DM!

Een link plaatsen naar een youtube filmpje mag altijd, een link naar een illegale download moet ik helaas verwijderen.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 01, 2009 10:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom! Def. Miami is een topaflevering, dus je hebt een goede naam gekozen. Ik heb ergens in een kast het Escape From Television cassettenbandje van Jan Hammer liggen, wat een geweldig album was dat. Dat bandje zat gedurende een lange periode altijd in mijn walkman. Ik was vooral gek op het nummer Trial and The Search. Super.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: