FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Kutfilm

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - 2006 The Movie Discussie forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RalphyBalboa
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Feb 04, 2009 1:48 pm    Onderwerp: Kutfilm Reageer met quote

Sorry hoor maar toen ik deze topic zag moest ik even reageren...Ik vind persoonlijk alleen de originele Miami Vice goed. Meningen zullen verschillen maar ik vond deze echt klote, totaal geen sfeer, te modern nee nee nee en nog eens nee.
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Feb 04, 2009 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je bent de enige niet. Je moet het ook los van elkaar zien. Ik mis ook een verhaallijn, de film is een bijeenraapsel van donkere scenes en mist het hele Miami Vice zomer gevoel.
Technisch gezien is het wel een mooie film, qua acteerwerk ook super, maar het gevoel is er gewoon niet. En dat is jammer, het is geen tribute aan de originele Vice.
RalphyBalboa
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 10:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt ja
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Za Feb 07, 2009 11:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jup datzelfde gevoel had ik dus ook. Confused
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 15, 2009 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er ook geen grote fan van. Zoals vaker door verschillende leden binnen dit forum is genoemd, de film heeft niet het jaren 80 vice gevoel. Maar het is nooit de bedoeling van regiseur Michael Mann geweest om een remake van de originele serie te maken. Maar zelfs als dat wel zijn doel was geweest: kan niet, is niet mogelijk. DJ, PMT en de andere acteurs zijn simpelweg te oud. En tja, de pastelkleurige kleding en de heerlijke jaren 80 muziek zouden in een hedendaagse Vice film volledig misplaatst zijn. Tenzij, de film zich in de jaren 80/begin 90 zou afspelen. Maar dan blijft het probleem van de 'te oude' Vice acteurs helaas bestaan.

Kortom:

Positief: wat mij betreft best een spannende hedendaagse actiefilm met goede acteurs (Collin Farrell / Gong Li / John Ortiz) en hier en daar best een mooie Vice scene: Crockett en Isabella in de speedboot, de shootout met de witte BMW, Trudy in de trailor enz...

Negatief: de nieuwe castillo is het echt niet, geheel verkeerd gecast. De muziek vind ik niks, onder andere zo'n vreselijk slechte Crockett's team versie, bah! En, het belangrijkste, niet het jaren 80 gevoel.

Maar.... Question Question willen wij vice fans een vervolg? Een 'Miami Vice deel II'? Ik heb er zelf even over moeten nadenken, maar... ja, ik wil het wel. Ik ga zeker kijken als de film uitkomt.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - 2006 The Movie Discussie forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: