FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

KLOPT NIET!!!!???

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 5:21 pm    Onderwerp: KLOPT NIET!!!!??? Reageer met quote

Ik wil even inhaken op het stukje onder prachtige Miami vice scarab.

De boot op de foto, degeen die hier nu in NL is een Scarab als te zien in seizoen 3 en 4, dus niet in seizoen 1. Degeen in seizoen 1 was een Chris craft stinger. In de pilot was zelfs een totaal andere boot, was ook een stinger maar niet zo 1 als na de pilot.

Of het moet zo zijn dat ze de stinger in de kleuren van de stinger hebben gemaakt maar dat betwijfel ik.

Kleinigheidje maar wel belangrijk als het om details gaat. KEN JE KLASSIEKERS Laughing Wink [/b]

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 9:27 pm    Onderwerp: Re: KLOPT NIET!!!!??? Reageer met quote

Castillo schreef:
Ik wil even inhaken op het stukje onder prachtige Miami vice scarab.

De boot op de foto, degeen die hier nu in NL is een Scarab als te zien in seizoen 3 en 4, dus niet in seizoen 1. Degeen in seizoen 1 was een Chris craft stinger. In de pilot was zelfs een totaal andere boot, was ook een stinger maar niet zo 1 als na de pilot.

Of het moet zo zijn dat ze de stinger in de kleuren van de stinger hebben gemaakt maar dat betwijfel ik.

Kleinigheidje maar wel belangrijk als het om details gaat. KEN JE KLASSIEKERS Laughing Wink [/b]

Ik heb admin al op de hoogte gebracht zodra het artikel geplaatst werd, zie "reaktie" onder de foto. Je hebt gelijk, 1e seizoen was een Chris Craft Stinger 390X zonder arc, deze was er af gehaald anders kon de boot tijdens de achtervolging niet onder de brug door! (echt waar!) Ik heb nimmer gezegd dat mijn boot uit seizoen 1 was. Mijn boot is uit seizoen 4, disc 2, episode "Like A Hurricane".
Greetz, sebas
Naar boven
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aha, leuke details Wink . Maar wel leuk dat jullie die boot hebben, hoe hard gaat hij in km per uur over het water als je hem vol open gooit??

ps de boot zat in seizoen 2, 3, 4 en 5. Of is hij alleen maar uit die ene aflevering like a hurricane? Valt me n.l wel op dat hij iets anders eruit ziet als de serie, de achterzijde is anders. Bij degene in MV zie je twee langwerpige blokken op de achterzijde(motorkoeling) tevens zijn de kleuren iets anders. Maar wel een plaatje hoor, ben jaloers.

Gr, Mike

Naar boven
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Castillo schreef:
Aha, leuke details Wink . Maar wel leuk dat jullie die boot hebben, hoe hard gaat hij in km per uur over het water als je hem vol open gooit??

ps de boot zat in seizoen 2, 3, 4 en 5. Of is hij alleen maar uit die ene aflevering like a hurricane? Valt me n.l wel op dat hij iets anders eruit ziet als de serie, de achterzijde is anders. Bij degene in MV zie je twee langwerpige blokken op de achterzijde(motorkoeling) tevens zijn de kleuren iets anders. Maar wel een plaatje hoor, ben jaloers.

Gr, Mike

Hij vaart >100km/uur!! In "Like a Hurricane" is de boot voorzien van een zonnedek, anders was het moeilijk "liggen" voor DJ en Sheena Easton. Wij hebben de boot met het zonnedek uit deze aflevering. Er zijn verschillende boten gebruikt in de serie, met name de arc is verschillend van vorm en kleur (regenboog zoals wij, zilver met dikke zwarte streep, zilver met dunne zwarte strepen, etc. ) en het achterdek (zonnedek of race hatches, waarvan de race hatches ook weer in 2 verschillende vormen bestond) Er zijn in totaal 42 Miami Vice boten geproduceerd ter wereld, waarvan er nog maar ca 8 bestaan. Deze zijn door de jaren heen gerestaureerd en de eigenaren hebben nhier en daar hun eigen aanpassingen gedaan, helaas. Details wijzen uit wanneer welke boot gebruikt is en worden niet vrijgegeven -). Groeten, sebas
Naar boven
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

100 km Very Happy dat is niet verkeerd. Ik dacht dat ze nog iets harder gingen? Ik heb laatst eens op de site van Donzi boten zitten kijken www.donzimarine.com Daar staan de boten op die in Miami vice the movie zijn gebruikt, de 43 zr. Die kan tot max 1000 pk en gaat echt dik boven de 100 km per uur. Oogappeltjes en leuk speelgoed.

Maar deze scarab is echt old skool, gewoon mooi en brengt mooie herinneringen terug. Wees blij met zo'n uniek exemplaar. Ik vind het een plaatje.

Bedankt voor de toelichting.

Gr, Mike

Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Onvergeeflijk!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry mensen.
kevinruiters
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.miamivice-experience.nl/argeweb/phototool/

Onwijs gaaf, gewoon dit in je bezit te hebben, zou hem de hele dag staan te poetsen volgens mij !! Kom zeker een keer langs, is voor mij een minuut of 6 rijden Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevinruiters schreef:
http://www.miamivice-experience.nl/argeweb/phototool/

Onwijs gaaf, gewoon dit in je bezit te hebben, zou hem de hele dag staan te poetsen volgens mij !! Kom zeker een keer langs, is voor mij een minuut of 6 rijden Razz

Misschien moeten we dan maar eens om de tafel, kevin. Na het seizoen moet ie opnieuw in de was gezet worden en ik heb daar geen tijd voor Wink
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijken of Kevin een Castillo of een Izzy is Smile
kevinruiters
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben een 'Sonny' is dat ook goed ?! Laughing

zie hier m'n profielfoto... Wink

http://ariedeknaller29.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 1:29 am    Onderwerp: ..... Reageer met quote

@Sebas, i'm in...

Laat maar ff weten als ie d'r uit gaat.

grts

baS Arrow
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: