FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Problemen met Disk 6 / Aflevering freefall?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 5
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb jij problemen met disk 6
Ja
83%
 83%  [ 10 ]
Nee
16%
 16%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2008 11:49 am    Onderwerp: Problemen met Disk 6 / Aflevering freefall? Reageer met quote

Zie de frontpage.

Mail me maar via foutins5@miami-vice.nl als je het probleem ook hebt.
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 12:17 pm    Onderwerp: Re: Problemen met Disk 6 / Aflevering freefall? Reageer met quote

James Sonny Crockett schreef:
Zie de frontpage.

Mail me maar via foutins5@miami-vice.nl als je het probleem ook hebt.

Zoals op de frontpage al gezeg, maar hier in het kort mijn bevindingen;

Inderdaad blijft dvd 6 hangen bij Freefall en wel op 58:16 (eind track 5). Het vreemde is wel dat wanneer ik weer de aflevering start en ik skip naar track 6, dan speelt de dvd gewoon verder…

Voor de overige dvd's van seizoen 6;
– dvd 1 en 2 niet getest, maar daar zie ik ook geen berichten over.
– dvd 3: geen problemen. Gekozen voor ‘play all’, naar het einde van aflevering 2 geskipt (aftiteling) en vervolgens ging de dvd prima over naar 3 (zo ook van aflevering 3 naar 4).
– dvd 4: idem, geen problemen en op dezelfde manier getest als dvd 3.
– dvd 5: idem, geen problemen en op dezelfde manier getest als dvd 3/4.

Is het trouwens verstandig om de box weer om te ruilen (in mijn geval bij BOL.com) of afwachten wat Universal zegt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeffrey
Trainee

BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dit al eens eerder meegemaakt. Er zat toen een fout in de disc 3 van The A-Team seizoen 3. Er word dan na de fout gekeken, en die bleek in alle exmplaren te zitten. Iedereen kreeg een nieuwe disc 3 opgestuurd.

Nu heb ik hem dus bij de MediaMarkt gekocht, als ik ook met die fout zit, ben ik wel benieuwd hoe ik dat (mocht het zover komen) moet gaan oplossen daar.
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 11:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jeffrey schreef:
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt. Er zat toen een fout in de disc 3 van The A-Team seizoen 3. Er word dan na de fout gekeken, en die bleek in alle exmplaren te zitten. Iedereen kreeg een nieuwe disc 3 opgestuurd.

Klopt, zelfde bij mij met de dvd-box van Elvis (Aloha from Hawaii) en ook hier moest je de 'defecte' dvd opsturen naar (ik geloof) Sony. Ik heb ook het liefst dat we disc6 van seizoen 5 naar Universal in Nederland moeten sturen, dan heb ik er meer vertrouwen in dan bijvoorbeeld BOL.com of in jouw geval MediaMarkt.
Naar boven
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2008 11:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ge-wel-dig: lange leve BOL.com. Zojuist het volgende mailtje ontvangen;

------------------------------------------------------
Geachte klant,
Onlangs heeft bij bol.com de DVD box ‘Miami Vice – seizoen 5’ besteld onder bestelnummer: 6266075270.

Disc 6 van deze box bevat echter een ‘disc-error’ en zorgt dus voor problemen bij het afspelen van de disc. Deze ‘disc-error’ heeft geen consequenties voor de werking van uw DVD-speler.

Om de defecte disc te laten vervangen kunt u contact opnemen met Universal Pictures (customer.service.benelux@nbcuni.com).

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
------------------------------------------------------

Ik ga gelijk stappen ondernemen... Smile
Naar boven
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2008 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje... en net de mail doorgestuurd naar Universal. Binnen een minuut de volgende tekst teruggekregen;

Geachte Heer / Mevrouw,
Als u de disc opstuurd naar het onderstaande gratis antwoordnummer dan krijgt u na ontvangst van de foutieve disc een juiste disc opgestuurd. De foute disc kan gewoon in een envelop zonder postzegel in de brievenbus gedaan worden. Vergeet niet uw adres te vermelden.

De disc kan naar:
Vanuit Nederland

Universal Pictures Benelux
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam

Vanuit Belgie

IBRS/CCRI
Universal Pictures
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Pays-Bas

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Customer Service Operations
Naar boven
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2008 11:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is service!
svenow

BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 8:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nog ff over de error disc 6 Ik heb mijn box via BOL.com gekocht nu heb ik via hun gister een bericht gehad. Hierin stond dat je een mailtje moet sturen naar Universal pictures en dan krijg je een adres door waar je de cd naar toe op moet sturen en dan krijg je een nieuwe terug.

Dit is het mail adres

customer.service.benelux@nbcuni.com
Naar boven
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 10:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

svenow schreef:
Nog ff over de error disc 6 Ik heb mijn box via BOL.com gekocht nu heb ik via hun gister een bericht gehad. Hierin stond dat je een mailtje moet sturen naar Universal pictures en dan krijg je een adres door waar je de cd naar toe op moet sturen en dan krijg je een nieuwe terug.

Dit is het mail adres

customer.service.benelux@nbcuni.com

Als je eerst deze thread had gelezen (zie paar berichten terug), had je dit niet hoeven te melden Cool

Sterker nog: gooi gelijk de disc op de post naar genoemd adres. Waarom moeilijk en mensen laten mailen, als het ook makkelijk kan... Laughing

"We zijn er om elkaar te helpen niet waar..." Wink
Naar boven
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, dat noem ik wederom service en snel: zojuist een goed exemplaar van disc 6 van Universal mogen ontvangen. Gecheckt en mij hoor je inderdaad niet meer...

Complimenten Universal! Wink
Naar boven
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was zelf nog niet toe aan disc 6 maar heb wel gemaild naar het adres dat ik van Bol.com kreeg en hem daarna op aanraden van Universal op de post gedaan vrijdagochtend. Vrijdagmiddag lag de nieuwe disc al op de mat en die lijkt het te doen (hij start goed op tenminste). Ik weet niet of mijn oude niet goed was maar dat zal wel.

Groeten,
Frank
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 1:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

2 Dagen geleden heb ik de nieuwe disc ontvangen van Universal.
Werkt prima. Ik heb m gekregen 2 of 3 dagen nadat ik mijn foute
disc had opgestuurd.
Very Happy
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is goed dat jullie dat allemaal even melden want ik wist dat niet! Was van plan vandaag aan de laatste 2 episodes van S5 te beginnen! Als mijn disc 6 ook niet goed blijkt te zijn dan zal ik dat zeker wel even melden om welke tijd precies de disc weer terug slaat naar het menu! Ik hoop echter dat dat bij mij niet het geval is! Heb gister disc 5 helemaal bekeken en daar was in iedergeval niets mis mee! Ik moet zeggen dat ik tot nu toe er heel veel sterke afleveringen bij vindt zitten, echt ouderwets Vice! Ik hoorde namelijk veel reacties van jullie Vicers dat seizoen 5 op een veel serieuzere noot verder gaat dan 1 t/m 4 maar vind seizoen 5 echt goed!
Heb gisteren "Leap of Faith" en "Miracle Man" zitten kijken en vooral die slotscéne van Miracle Man raakte mij wel en heb het echt te doen gehad met de zichtbaar geémotioneerde Izzy die de Miracle Man die tevens zijn neef is innig omhelst en zijn zonnebril terug bij hem opzet nadat deze omkomt en dood op de grond ligt! Crying or Very sad Begin vanavond aan "Too Much Too Late" en "Freefall" De LAATSTE 2 EP. und dann ist alles forbei, dus dat wordt huilen voor mij vanavond vermoed ik! Crying or Very sad
grinten38

BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 8:18 pm    Onderwerp: miami vice dvd fout Reageer met quote

Ik ben nieuw hier, althans als geregistreerd lid, lees wel eens mee maar registreren is er nooit van gekomen. Embarassed
Ook ik heb een defecte dvd gekregen van Bol.com en ook netjes opgestuurd naar Universal. Helaas is het nu 2 weken later heb ik reeds twee keer een mail gestuurd naar Universal waar mijn dvd blijft en heb ik Bol.com een mail gestuurd of zij kunnen bemiddelen.
Taal noch teken van beide partijen. Zojuist heb ik het moederbedrijf in de USA van Universal Benelux een mail gestuurd in de hoop dat die hun dochteronderneming kunnen aansporen actie te ondernemen.

Irritant want het kost allemaal tijd en iedere keer loop je naar je brievenbus na het werk en hoop je dat je dvd terug is. Had ik nu maar een kopie gemaakt...

Anyway, in tegenstelling tot julie postitieve ervaringen heb ik dan een negatieve met deze retouractie. Crying or Very sad
Naar boven
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom!
It s*cks big time.
Misschien is ie kwijt geraakt in de post... Sad
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 5 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: