FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Happy 'Miami-Vice'-vol 2008

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> **** SHOUT BOX *****
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 9:17 pm    Onderwerp: Happy 'Miami-Vice'-vol 2008 Reageer met quote

Het jaar waarin ik zowel op cd- als dvd-gebied mijn Miami Vice collectie zal completiseren Very Happy

Nu moet de 'Tour of Duty'-box nog met NL ondertiteling uitkomen en dan ben ik v.w.b. de 80's series klaar Laughing

In ieder geval iedereen een gezond, gelukkig en seriepleziervol 2008!

Groetjes,
Emile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heej Emile...Als die dvdbox van Tour of Duty ooit uitkomt dan laat mij dat ook effe wete...keek ik vroeger ook altijd naar op Veronica! Mijn favoriet in die serie was altijd Sergeant Zeke Anderson (Gespeeld door Terrance Knox) de sympathieke en idealistische goedzak en Purcell met zijn heese stem en zijn opvallend helder lichtblauwe ogen!

ps. Maar volgens mij was het geen jaren 80 serie maar begin jaren 90, want ik weet nog dat ToD hier in Nederland iedere Donderdagavond en later Vrijdags op Veronica uitgezonden werd tussen 1990 en 1993!
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tubbs schreef:
ps. Maar volgens mij was het geen jaren 80 serie maar begin jaren 90, want ik weet nog dat ToD hier in Nederland iedere Donderdagavond en later Vrijdags op Veronica uitgezonden werd tussen 1990 en 1993!

Inderdaad, maar in Amerika was dit van 1987 - 1990. Wie nog meer interesse in ToD heeft, moet even op onderstaande link klikken en een petitie indienen. Het blijkt dat de box die nu te krijgen is, alleen als R1 of R2 te krijgen is zonder NL ondertiteling en ZONDER originele soundtrack (wat is ToD zonder Paint it Black... Sad )

R2 is ook zeer moeilijk te krijgen, dus de echte fan moet zijn stem laten gelden Smile

http://www.petitiononline.com/mnbjv/petition.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn handtekening heb je ! Zegt het voort !!!

Ik heb hier de videobanden liggen ( en een kapotte videorecorder ... Very Happy ) maar wil graag de dvd serie met subtitles EN originele soundtrack.

grtz,

Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo ik heb mijn handtekening ook gezet op die petitie! Ik ben nr. 395
Mij maakt het eerlijk gezegd niet uit of er nederlandse ondertiteling bij zit ofniet, heb ik toch niet nodig want m'n engels is toch 'flawless' Wink als in iedergeval maar ALLE originele soundtracks erbij zitten vind ik het goed! Cool

TOEMTOEMTOEMTOEM Trrroemtadoemtadoemtadoem trrroemtadoemtadoemtadoem...."I see a red door and I want to paint it black!...No colors anymore, I want it to be black!..." Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> **** SHOUT BOX ***** Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: