FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Soundtracks/ Best of

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 9:12 pm    Onderwerp: Soundtracks/ Best of Reageer met quote

Ik had al een soundtrack van Jan Hammer (Escape from television) met 13 tracks, maar dit was natuurlijk lang niet alles.

Vanmiddag de 2e dvd van het 2e seizoen gekeken en het kriebelde om nog meer muziek op cd te hebben. Bij BOL.com heb ik zojuist 2 albums aangeschaft;
> Miami Vice - Ultimate Collection (3cd-box die ook al in een andere topic is genoemd)
> Jan Hammer - Best Of Miami Vice

Het grappige is dat die van Jan Hammer (op de eerste 2 tracks na) 13 totaal andere tracks bevatten als het album wat ik al heb. Very Happy

Misschien wisten jullie dit al, maar ik ben blij dat ik mijn Miami Vice-collectie zowel op dvd als op cd compleet heb. Seizoen 5 komt eind deze maand, dus die reken ik alvast mee Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook die cd van "Best of Miami Vice" maar de enige tracks die daar van Jan Hammer op staan zijn: Miami Vice theme, Crockett's theme en Chase theme! Voor de rest is het een compilatie van populaire muziek uit de jaren 80 met nummers van o.a. Sheena Easton en zelfs Don's "Heartbeat" staat erop! haha echt fout maar wel cool! Wink
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Met natuurlijk In the air tonight en you belong to the city.
Jeffrey
Trainee

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelf 3 cd's, weet alleen zo snel de namen er niet van. Eén witte, een groene en een rood kleurige. Vind Don's Heartbeat nog helemaal niet slecht. Tis ook niet zo dat ik er kapot van ben, maar het kan nog door de beugel.
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 5:46 pm    Onderwerp: vice themes Reageer met quote

Hallo allemaal, nog de beste wensen !

In mijn collectie van MV themes cq Jan Hammer themes zitten :

- Miami Vice I , II en III
- Jan Hammer 'snapshots'
- Jan Hammer ' escape from television'
- the best of Miami Vice* ( rood hoesje)

*met een paar afzichtelijke remakes van de originele tracks zoals : Crockett's theme Crying or Very sad

Wie interesse heeft raadt ik zeker aan regelmatig op MP te kijken maar laten we natuurlijk ook niet de sponsor vergeten Wink (Bol.com)

MVG,

baS ~ Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad is BOL ook mijn vriend, maar ook Amazone.com of .co.uk Vooral met de lage dollarkoers kun je hier nog eens echt goedkoop aan (in Nederland) moeilijk te krijgen albums komen. Very Happy

Op zich maakt het mij eigenlijik niet uit welk nummer van Miami Vice ik door de luidsprekers hoor, als het maar het Miami Vice-gevoel naar boven brengt Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: