FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Even voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 1:14 pm    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote

Hallo,

Ik ben Frank, 35 jaar en al jaren fan van Vice. Kan me nog herinneren dat ik vroeger op Veronica naar Vice keek. Je kon toen het geluid van de tv bij ons op de kabel ontvangen (Nederland 1 en 2). Dus de stereo er bij aan, geweldig, met al die muziek! Een hele openbaring was dat. Een paar jaar geleden werd het 'virus' weer aangewakkerd door het verschijnen van de dvd's. Heb 1,2 en 3 inmiddels in huis en (weer) bekeken, seizoen 4 wordt binnenkort toegevoegd aan de collectie. Wat mij opvalt is dat MV nog steeds zeer onderhoudend is om naar te kijken, terwijl je dat niet kunt zeggen van veel series uit die tijd. De combinatie van (meestal) goeie muziek, het tijdsbeeld, de auto's en ook de geweldige gastrollen spreken mij het meeste aan. Miami Vice the Movie wel gezien, maar vond het eigenlijk niets.

Tot ziens op het forum!

Groeten,
Frank Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 2:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Frank,

Je geeft het goed weer, en ik moet zeggen, dat was ik helemaal vergeten inderdaad dat vroeger veel tv programma's ook nog eens via FM werden mee uitgezonden. Was dat voor Vice ook zo???? Dat kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd.
Maar wees welkom, enjoy hier op hét nederlandstalige miami vice forum!

Enne, mag ik zeggen dat je je een klein beetje moet schamen omdat je seizoen 4 nog niet in huis hebt. Smile
--
Grt, Harold.
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Harold, bedankt voor het warme welkom!

Ja, ik zit natuurlijk net op deze site, dus ik was nog niet zo goed op de hoogte van de nieuwe release! Sad

Maar ik heb gisteravond net de laatste aflevering van seizoen 3 bekeken dus ik ben er nu echt aan toe! Very Happy

Waar ik destijds woonde (in Sneek) hadden we het geluid van Nederland 1 en 2 op de kabel. Ik weet niet meer of het ook stereo was, maar het klonk uit de 70 Watt Akai boxen een stuk beter dan uit de enkele speaker van de Philips tv uit 1978 Wink

Groeten,
Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 4:54 pm    Onderwerp: ... Reageer met quote

Ha die Frank , welkom op de site voor de MV fans !

veel plezier hier enne...ik heb vier ook nog niet hoor Wink

greets,

baS aka the Noogman
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee, Noogman, bedankt!

Ik wil morgen even bij de MM kijken hoeveel seizoen 4 daar kost. Anders maar Bol.com !

Groeten,
Frank
Zito

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 12:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee gasten,zal me ff netjes voorstellen.Ik ben Vincent,36 jaar en al vanaf het begin een MV fan.Keek de serie vroeger altijd op Veronica,en had ook tapes met de sountracks van de serie.De interesse is weer aangewakkerd toen ik vorig jaar twee MV dvd boxen van een vriend van me heb geleend (zijn zoontje heet zelfs Sonny!).Heb daarna snel seizoen 3 en 4 gekocht,gisteren seizoen 2.Beetje vage volgorde natuurlijk,maar seizoen 1 kom ik nergens in de winkel tegen,dus dat zal dan wel op Bol worden.Wat me altijd aansprak in de serie was het beeld en geluid,ontzettend mooi geschoten beelden altijd,een voorbeeld is als Crockett en Tubbs in de Daytona rijden en je 'in the air tonight' van Phil Collins hoort spelen,nog steeds een erg strakke scene en voor die tijd helemaal revolutionair,ook omdat je het hele nummer hoort.Wat leuk is nu je de serie terugkijkt,is dat er ontzettend veel acteurs in speelden,die later heel bekend zijn geworden,Bruce Willis,John Turturro etc.Heb er in elk geval zin in om hier een beetje te beppen over MV!mzzl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Vincent!

Bij de Mediamarkt zijn de boxen over het algemeen het goedkoopst, anders kun je via de frontpage altijd direct naar bol.com doorklikken. (Dan help je ook nog eens een klein beetje met de kosten van dit forum)

Maar welkom, en enjoy yourself!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: