FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S4.E22 Mirror Image

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 11:07 pm    Onderwerp: S4.E22 Mirror Image Reageer met quote

Net de laatste gezien van Seizoen 4, dus voorlopig even 'droogstaan'... Crying or Very sad
Een goede aflevering, volgens mij met 'Huggy Bear' uit Starsky & Hutch als Gutierez. De foute cop is trouwens wel erg fout, vanaf de eerste scène zie je al dat hij linke soep is.

Verder een geweldige verrassing: Julia Roberts was ooit écht aantrekkelijk! Twisted Evil Wat ziet ze er lekker uit in deze aflevering.

Nu maar hopen dat de tijd tot seizoen 5 een beetje uit te houden is Confused

Groeten,
Frank
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahahaha zeg Ivory...ik sta zelf alweer sinds begin Oktober "droog" zoals jij het noemt! Wink Had seizoen 4 al na ongeveer één week na dat ie uitkwam alweer helemaal gezien! Cool
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 11:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Tubbs!

Ja, rond de tijd dat ik S4 kocht was ik bezig met een eindsprint om S3 uit te kijken, die lag al een tijdje op de plank. En na een week elke avond MV wil je ook wel eens wat anders zien (of anders de vrouw wel Wink ). Maar zodra S5 er is ga ik hem meteen kopen en beginnen.

Groeten,
Frank
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: