Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MikeyMike
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 4:08 pm Onderwerp: You've got a taste for the money |
|
|
Hallo mede fanaten, ik wist niet dat er zo'n grote schare aanhangers zich in forumverband hebben verenigd voor deze hitserie. Ik ben zeer benieuwd wie mij kan vertellen uit welke aflevering een muziekstuk (waarschijnlijk Jan Hammer) wordt gespeeld, met daarin de tekst "you got a taste for the money" Volgens mij speelt dit nummer tijdens een speedboot achtervolgingsscene. Anyway, het heeft mij, zo'n 20 jaar geleden zo geïntrigeerd, dat ik er nog steeds achter wil komen, moet je nagaan... Wie kan het verlossende antwoord geven. |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Okt 11, 2007 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
welke episode?en welk moment (tijd) _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
MikeyMike
|
Geplaatst: Do Okt 11, 2007 11:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen idee, maar laat ik nou net het YouTube filmpje van de Ben Liebrand mix in de topic hierboven beluisteren en het fragment terughoren, weleenswaar gemixed, dus weet nog niet welke aflevering. evengoed thanxs voor je reactie.
[http://nl.youtube.com/watch?v=MoPwwAOgn90][/url] |
|
Naar boven |
|
 |
Burnett&Cooper Officer

|
Geplaatst: Vr Okt 12, 2007 5:58 pm Onderwerp: |
|
|
Dat stukje komt uit Seizoen 3 aflevring: The good collar en volgens mij komt de rest uit de aflevering : Shadow in the dark, ook seizoen 3  |
|
Naar boven |
|
 |
Don_Johnson Officer

|
Geplaatst: Za Okt 13, 2007 10:59 am Onderwerp: |
|
|
Idd The Good Collar. Goede aflevering was dat btw. _________________ You gotta taste for the money. Now you wanna work for him.
Laatst aangepast door Don_Johnson op Di Okt 16, 2007 7:41 am, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
MikeyMike
|
Geplaatst: Ma Okt 15, 2007 2:19 pm Onderwerp: |
|
|
many thanxs for your answers... Ik ga proberen die aflevering te pakken te krijgen. |
|
Naar boven |
|
 |
Ivory Jones Officer

Geregistreerd op: 18-10-2007 Berichten: 54 Woonplaats: provincie Utrecht
|
|
Naar boven |
|
 |
|