FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Net als toen...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 2:38 pm    Onderwerp: Net als toen... Reageer met quote

Ben vanaf vorig weekend eindelijk begonnen aan Season 1, nu ik t/m Season 4 in huis heb. Wat gaaf om het 'gevoel' van deze serie weer te beleven.

Ik ben bij de 3e dvd aan beland en het viel me op dat de begin-tune in de afleveringen van de eerste luitenant zonder gitaar was. Toen Martin Castillo het baasje werd, was ook de begin-tune gaver.

Mijn verwachting was dat de serie toch wel zwaar verouderd over zou komen, maar gelukkig valt dat absoluut mee. Heerlijke muziek, gave acteurs (waaronder ook Bruce Willis) en toppie sfeer. Ik ga snel verder kieken... Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja het is een toffe serie! Ik kijk er ook nog steeds met veel plezier en jeugdsentiment naar!

Have fun! Cool

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: