FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.E17 The Afternoon Plane

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 3:45 pm    Onderwerp: S3- E17 The Afternoon Plane Reageer met quote

Hallo Vicefans,

ik heb gisteren The afternoon plane gezien...

In het kort... Tubbs wint een soort van straatloterij en met zijn lot belandt ie samen met zijn liefje op een eilandje met zonderlinge bewoners. Er is ook maar 1 hotel. Vanaf de aankomst per vliegtuig wordt Tubbs geconfronteerd met een bajesklant die nog niet zolang terug op slot zat mede door Tubbs. Tubbs is erg verbaasd om juist hem hier te treffen.
Later blijkt dat de hele loterij enz.. een 'set up' was om Tubbs erin te luizen want wie is een graag geziene gast aldaar..? Het begint met een 'C'...? Juist ja, er dient zich weer een levende aan van de Calderone familie. Het broertje van de moeder van Tubbs' kindje en deze zint op wraak. Tubbs heeft namelijk mede gezorgd voor het overlijden van de Calderone senior ( zie Calderone's Return) , zijn pappie dus.
Tubbs moet zich in eerste instantie zonder wapens zien te wapenen tegen zijn doodsescader maar dan komt er toch nog hulp uit 'onverwachte' hoek.

De aflevering is een beetje voorspelbaar maar ik vond het op zich wel leuk om ook eens een afl. te zien waarin Tubbs de hoofdrol heeft en Crockett eens een keertje minimaal is te zien ( ook al is hij mijn favo ).

Cijfer : 6

Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2007 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond dit een teleurstellende aflevering. Hij was inderdaad voorspelbaar en ongeloofwaardig. Tubbs neemt het op tegen 3 man inclusief Calderone. Deze komt alleen aan zonder lijfwachten, hulpjes, dat vind ik toch een beetje vreemd.
Verder vind ik het ongeloofwaardig dat hij niet van het eiland afkomt.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Slechtste aflevering van seizoen 3. En dit heeft wat mij betreft niets te maken met het feit dat het een Tubbs-aflevering is. Het is gewoon een bagger-script en een ongeloofwaardig verhaal. Ben het met Graafb eens: een grote maffia-man wil wraak nemen en gaat dan met nog geen handjevol harde jongens Tubbs het leven moeilijk maken. Het Calderone verhaal werd hier nog eens uitgemolken, beetje cheap allemaal. En dan wordt Tubbs ook nog eens gered door zijn vriendin die opeens heel goed met wapens weet om te gaan .... poeh.

Score: 3 Sad

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het Calderon verhaal komt later weer terug. Ik vond deze aflevering ook geen topper. Lijkt erg op Cald. return: Corrupte plaatselijke politie, eiland, Calderone, loiefdesverhaal van Tubbs enz. Toch een aantal coole momenten Tubbs krijgt toch hulp en krijgt ook een mooie shotgun mee en de actiescene aan het eind is ook goed. Toch mis ik de rest van de vaste cast en duurt de opbouw van de dreiging rond Calderon te lang.

Deze ep krijgt van mij een 6.0
Olivier

BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 1:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet,
Ik ben nieuw hier en wil "gene zever'' zoals wij dat in vlaanderen zeggen.
Maar ik ben een Tubbs fan,Hij heeft altijd de knapste vriendinnen,Hij zou eigenlijk die Testarossa moeten krijgen maar ja en kan een jamaicaans accent.Wat wil je meer?Ik was blij met deze "special" als ik het een special mag noemen.Zijn vriendin...man man man op duimen en vingers met af te likken.Toch wel wat beters dan dat junkie 'helena bohan carter" geval van Crocket sorry.Calderone...Jhon Leguizamo komaan wat een van zijn eerste rollekes,is toch AF?Ik moet speciaal terug spoelen altijd omdat ik mis wat er gebeurt omdat bij elke aflevering kijk wie de special guest is.Van mij een 7
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn vriendin .... ja die zag er inderdaad heel... euh, gezond uit.
Ik ben niet zozeer een Tubbs of Crockett fan, ik ben een fan van het duo.
Maar een leuk acterende Tubbs en een lekkere meid zorgen er niet voor dat deze aflevering goed is. Het script, het verhaal / plot enz. zijn zwaar shit.

Sad

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Zito

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 12:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vannacht deze aflevering gekeken en het viel me op dat deze een 'remake' is op de klassieke western High Noon,met Gary Cooper en Grace Kelly.De bitchy hotelklerk,de scene in de kerk,Tubbs' ex en nieuwe vriendin die samen in het hotel met elkaar praten,allemaal scenes uit High Noon.Heb deze western toevallig een tijdje geleden weer gekeken,daarom vielen de raakvlakken me gelijk op!Wel grappig bedacht,ondanks dat ik de aflevering niet helemaal uit de verf vond komen,en ik ben kennelijk niet de enige,aan de andere reactie's te lezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: