FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.E24 Heroes of the Revolution
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 6:40 pm    Onderwerp: S3-E24 Heroes of the Revolution Reageer met quote

Tja helaas het zit er voor mij weer op, seizoen 3 is ten einde vorige week.

Ik heb de aflevering Heroes of the revolution gekeken met onze eigen Jeroen Krabbe. Ik vond de afsluiter van het seizoen redelijk goed. Ik vond het persoonlijk erg slecht hoe de moeder van Gina werd neergezet. Gewoon een pruik bij Gina op een klaar. Daar had wat mij betreft gewoon een andere vrouw moeten staan. Slecht. Qua verhaal, redelijk goed. Leuk dat ze af en toe zo'n acteur uit die serie persoonlijk eruit lichten.

Verder vond ik Gina weer een plaatje in de aflevering. Ze is en blijft de mooiste vrouw die ik ooit gezien heb. Ik was en ben nog steeds verliefd op haar. Voor mij had ze alles, Vrouwelijkheid, beetje pit, ogen om in de verdrinken, goed figuur en een lieve zachte stem etc. Ik kreeg kippenvel van haar verschijning tijdens haar optreden. Wat vinden jullie van haar??

Oh ja een cijfer voor de aflevering.
Een 7.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die eerste foto is uit 2006, wow wat ziet ze er nog goed uit. Heb wel het idee dat ze wat aan haar gezicht heeft gedaan. Maar dat vergeef is haar. Als ik ooit nog eens naar de USA ga , probeer is haar te meeten, whatever it takes.... Laughing

Naar boven
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2007 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

aint she a princess....

Naar boven
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oordeel over Gina:

- Een schoonheid, ze krijgt een "9" van mij ..... tip: El Viego, Gina in het witte pakje .... mmmmm. Razz Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnyburnett schreef:
Oordeel over Gina:

- Een schoonheid, ze krijgt een "9" van mij ..... tip: El Viego, Gina in het witte pakje .... mmmmm. Razz Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

HELEMAAL mee eens , wat zag ze er daar goddelijk uit zeg !

Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond deze aflevering een prima seizoensafsluiter. Misschien niet zo spectaculair als Lombard en Sons and Lovers maar het verhaal zat prima in elkaar. Verder was het acteerwerk van Gina en Jeroen Krabbe prima.
De scene met de moeder van Gina was misschien een beetje ongelukkig maar het daarop volgende plot was goed.
Ik geef deze aflevering een 8.

p.s. Gina in Streetwise (met haar groene truitje) is nog steeds mijn favoriet.......
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 11:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geef deze ep een 7.0 juist omdat ik 'm als seizoensafsluiter tegen vond vallen in vergelijking met S&L en Lombard. Deze laatste twee eps haalde de rode draad van de seizoenen naar voren. Iets wat in Heroes ver te zoeken is. Ik bedoel in Lombard pakken de helden bijna degene die ze eerder in het seizoen niet te pakken krijgen. In S&L gaat het verhaal zelfs terug naar de pilot en de calderone eps. Dat vind ik mooi in een plot, maar wat krijgen we in Heroes? Gina die moeder en Gina speelt Confused Zang en liedjes.... en geen aanhechting met vorige delen of een intro naar het volgende seizoen. Ik bedoel na Lombard wilde ik seizoen 2 zien en na S&L seizoen 3. Maar na Heroes...tja wist Dick Wolf het ook niet helemaal meer en kregen we seizoen 4.... Gelukkig kregen we hier wel weer rode draad verhalen. Maar ja om weer even terug te komen op de episode, ja er waren ook goede punten: Krabbe, Gina, Gina, Gina en eindelijk weer een Gina ep. Volgens mij was die hiervoor Bought and paid for!
Krabbe en Gina maken deze ep, maar als je me vraagt naar het plot dan zeg een 5 voor de moeite.

cijfer: 7

Laatst aangepast door 4Vice op Ma Jul 30, 2007 9:03 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had seizoen 3 al in de eerste week helemaal afgekeken.. Alle afleveringen krijgen van mij een 10 ! Ik kan niet wachten op seizoen 4..

Even heel kort off-topic :
Met alle respect voor een ieders mening maarrehhh...
Ik vind Gina helemaal geen .. mooie vrouw.. (lekker wijf op zijn boers..)
Dat vond ik vroeger ook niet.. met haar rare gebit.. ik vond vroeger Trudy veel mooier.. nu niet meer.. nu vind ik ze beide ronduit lelijk...
Maar het kan erger... die dochter van Calderone.. NEEEEJJJJJ... Rico... WTF are you doing mang...!!

Goed.. (hijg.. puf..) terug naar seizoen 3... Mr. Green

Thijs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy Hahahaha Scarab, inderdaad, die dochter van caldarone, hahahaha... fout, fout, fout.... Rolling Eyes

Naar boven
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Okt 29, 2007 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

By the way: dit was best een strakke aflevering. Zeker niet alleen omdat Krabbe erin zit, maar omdat het een goed verhaal is.
Dit vond ik tof: Gina gaat naar Castillo om op te biechten dat ze Klaus (Krabbe) ontmoet heeft en hem niet heeft gearresteerd. Vervolgens geeft Castillo haar een behoorlijke uitbrander. Maar als Gina vervolgens vertelt dat het om de moord op haar moeder gaat, toont de man van staal emotie.... heerlijk moment. Ze staan beide stil en kijken elkaar zwijgend aan. Zij begrijpt het en loopt zijn kantoor uit. Gaaf, gaaf moment.

Naar boven
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnyburnett schreef:
By the way: dit was best een strakke aflevering. Zeker niet alleen omdat Krabbe erin zit, maar omdat het een goed verhaal is.
Dit vond ik tof: Gina gaat naar Castillo om op te biechten dat ze Klaus (Krabbe) ontmoet heeft en hem niet heeft gearresteerd. Vervolgens geeft Castillo haar een behoorlijke uitbrander. Maar als Gina vervolgens vertelt dat het om de moord op haar moeder gaat, toont de man van staal emotie.... heerlijk moment. Ze staan beide stil en kijken elkaar zwijgend aan. Zij begrijpt het en loopt zijn kantoor uit. Gaaf, gaaf moment.

Dat was zeker een goed moment! Kon dat stukje nog herrineren van toen Miami Vice herhaald werd ergens midden jaren '90.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oh? Is het ergens tijdens de jaren negentig herhaald? Mmmm, dat weet ik echt niet meer. Ik heb de serie during te eighties gevolgd en later ook op de Duitse TV: "He man, was ist es heis heute. Selbst der wind ist warm!" Hahahaha, maar welke tv-zender heeft MV in the nineties uitgezonden?

Naar boven
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnyburnett schreef:
Oh? Is het ergens tijdens de jaren negentig herhaald? Mmmm, dat weet ik echt niet meer. Ik heb de serie during te eighties gevolgd en later ook op de Duitse TV: "He man, was ist es heis heute. Selbst der wind ist warm!" Hahahaha, maar welke tv-zender heeft MV in the nineties uitgezonden?

Ik dacht Veronica.
Ivory Jones
Officer

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het was niet Veronica maar RTL5 die Miami Vice heeft herhaald, meteen vanaf het begin van die zender. Elke avond van 18 - 19 uur ofzo. Ik heb er toen ook weer een tijdje naar gekeken, maar baalde van de reclame natuurlijk. Volgens mij hebben ze ook maar 1 of 2 seizoenen herhaald.

Gr,
Ivory
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ok dan was het mss RTL 5 maar ik kan me herrineren dat ik stukjes zag van Child's Play en Mirror Image. Dus seizoen 4 zullen ze ook wel hebben herhaald.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: