Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 2:41 pm Onderwerp: S3.03 Killshot |
|
|
Ik ga hier niet zo'n mooie engelse vertaling van het plot neerzetten , dat kan vast iemand anders heel goed
Over Killshot, ik heb em gisteravond gezien en ik vond het een hele goede aflevering. Ik vond de verhaallijn goed, leuk ook om die sport, 'Jaialai' , als een rode draad door de aflevering te zien gaan. Er zit een aardige scene in met de Testa (Peter Gabriel op de achtergrond) en ook een vrij goede eindscene. De scene op het P-deck is redelijk spectaculair en het begin van de scene in de stripclub vond ik ook erg ok en heerlijk eighties !
Iemand trouwens nog die vrouwelijke bodyguard van Morales gespot..? Daar moet je niet mee focken...
Minpuntje vond ik Crockett in het begin van de afl. tijdens 'de deal'...MVice schiet vanaf grote afstand op de dealers en Crockett ligt met zijn boot vol in de vuurlijn ai ai...
Hoe dan ook: goed verhaal, mooie scenes
Cijfer : dikke 8
Enne wat ik nog wilde weten...
hadden ze in de eighties alleen potloden in Miami..?  _________________ ___________
Cool dude!!
Laatst aangepast door The Noogman op Do Jun 21, 2007 11:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
Goede review!! ik wilde vandaag ook een review over killshot doen maar jij was me voor
Over die potloden hahaha ja Sonny was hevig aan het krassen op die formulieren als een kind op de kleuter school inderdaad erg komisch..
Ik geef Killshot een 7.5!!! goede episode lekker snel verhaal goede opbouw... _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
graafb Officer

Geregistreerd op: 21-8-2006 Berichten: 51 Woonplaats: Berg en Terblijt
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 9:04 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind dit één van de sterkste episodes van seizoen 3. Knallende openingsscene met de Scarab en een lekker stukje bluffen van Sonny.
Verder vind ik de scene met de sfeerbeelden van jai alai lekker ouderwets. Een goede verhaallijn met een sterk stuk acteerwerk.
Rating: 9 _________________ First a junkie, now a hooker. I think I've been in the business too long, I'm starting to fall for the players |
|
Naar boven |
|
 |
Tim A. Janitor
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 10:21 am Onderwerp: |
|
|
Wat een ironsche aflevering was dit zeg..Min of meer pleegt hij zelfmoord en op dat moment wordt zijn onschuld toegegeven.. |
|
Naar boven |
|
 |
Don_Johnson Officer

|
Geplaatst: Do Mei 01, 2008 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
Deze aflevering vandaag weereens gekeken, echt een goede aflevering. Het begin is ook lkkr ouderwets goed met de speedboot pure Vice I say . Ook het stukje op het parkeerdek van de garage dat de deal "gesloten" gaat worden, en Sonny en Tubbs aan komen rijden in de Testarossa met de muziek van Yellow op de achtergrond, stoer gedaan.
Al met al goede aflevering met goed verhaal. Jammer dat idd die vriend van Crockett aan het eind die vrouw gaat neerknallen had niet gehoeven eigenlijk voor hem. _________________ You gotta taste for the money. Now you wanna work for him. |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Wo Apr 06, 2011 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
Vanavond killshot weer eens gekeken, aardige aflevering met voldoende spanning. Was die aparte sport jai alai weer vergeten, heftig als je zo'n bal tegen je kanis krijgt  _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
|