FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.03 Killshot

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 2:41 pm    Onderwerp: S3.03 Killshot Reageer met quote

Ik ga hier niet zo'n mooie engelse vertaling van het plot neerzetten , dat kan vast iemand anders heel goed Wink

Over Killshot, ik heb em gisteravond gezien en ik vond het een hele goede aflevering. Ik vond de verhaallijn goed, leuk ook om die sport, 'Jaialai' , als een rode draad door de aflevering te zien gaan. Er zit een aardige scene in met de Testa (Peter Gabriel op de achtergrond) en ook een vrij goede eindscene. De scene op het P-deck is redelijk spectaculair en het begin van de scene in de stripclub vond ik ook erg ok en heerlijk eighties !
Iemand trouwens nog die vrouwelijke bodyguard van Morales gespot..? Daar moet je niet mee focken... Shocked

Minpuntje vond ik Crockett in het begin van de afl. tijdens 'de deal'...MVice schiet vanaf grote afstand op de dealers en Crockett ligt met zijn boot vol in de vuurlijn ai ai...

Hoe dan ook: goed verhaal, mooie scenes

Cijfer : dikke 8

Enne wat ik nog wilde weten...

hadden ze in de eighties alleen potloden in Miami..? Laughing

Laatst aangepast door The Noogman op Do Jun 21, 2007 11:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goede review!! ik wilde vandaag ook een review over killshot doen maar jij was me voor Laughing

Over die potloden hahaha ja Sonny was hevig aan het krassen op die formulieren als een kind op de kleuter school inderdaad erg komisch..

Ik geef Killshot een 7.5!!! goede episode lekker snel verhaal goede opbouw...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 9:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dit één van de sterkste episodes van seizoen 3. Knallende openingsscene met de Scarab en een lekker stukje bluffen van Sonny.

Verder vind ik de scene met de sfeerbeelden van jai alai lekker ouderwets. Een goede verhaallijn met een sterk stuk acteerwerk.

Rating: 9
Tim A.
Janitor

BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een ironsche aflevering was dit zeg..Min of meer pleegt hij zelfmoord en op dat moment wordt zijn onschuld toegegeven..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze aflevering vandaag weereens gekeken, echt een goede aflevering. Het begin is ook lkkr ouderwets goed met de speedboot pure Vice I say Cool . Ook het stukje op het parkeerdek van de garage dat de deal "gesloten" gaat worden, en Sonny en Tubbs aan komen rijden in de Testarossa met de muziek van Yellow op de achtergrond, stoer gedaan. Cool

Al met al goede aflevering met goed verhaal. Jammer dat idd die vriend van Crockett aan het eind die vrouw gaat neerknallen had niet gehoeven eigenlijk voor hem.
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Apr 06, 2011 11:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vanavond killshot weer eens gekeken, aardige aflevering met voldoende spanning. Was die aparte sport jai alai weer vergeten, heftig als je zo'n bal tegen je kanis krijgt Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: