FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

They F*cked up at Season 3 - Disc 2 - Episode 3...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
burnett
Janitor

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee de slechtste aflevering is tale of the goat!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 12:03 am    Onderwerp: mwah... Reageer met quote

Ben ik niet helemaal met je eens, ik vond het wel wat hebben met die mystieke sfeer , voodoo stuff enzo. En de guru vond ik uitstekend gespeeld. Tuurlijk was het verhaal wel een beetje dat je dacht , 'Ja, tuurlijk...'

Maargoed over smaak... Arrow
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat je het zo veel mogelijk in een ander perspectief moet proberen te zien. Ik bedoel.. Gina die helemaal in love is met een terrorist tijdens een onderzoek... ?? da's toch nu ook niet meer denkbaar..
TV en film zijn nu gewoon veel realistischer. Ik moet mezelf ook regelmatig bedenken dat de serie echt meer dan 20 jaar oud is !
Als ik er niet op zo'n manier naar kijk, is de lol er voor mij snel af..
Ik was toen tussen de 14 en de 17 en ik weet (soms per aflevering) nog hoe ik me toen voelde bij Miami Vice. Dit is voor mij essentieel en ik probeer er zo veel mogelijk met dat gevoel naar te kijken. Het ging wel mis bij de indeling toen er in El Viejo de Daytona weer was te zien.. daar had ik het wel even moeilijk mee.

Cool

Thijs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 11:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag sommige ook over SHADOW IN THE DARK praten. Ik vond dat juist ook wel een goede aflevering. Sonny die helemaal emotioneel werd, maar goed de meningen verschillen. Ik heb nu t/m el viejo gekeken en ben nog geen slechte tegengekomen.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 2:02 pm    Onderwerp: kick off >>> 'El Viejo' Reageer met quote

Ik ben maar begonnen met El Viejo en zal vanavond 'When Irish Eyes...' gaan kijken. Ik vond 'El Viejo' best een aardige aflevering volgens mij was ie ook best wel lang. Ik vond alleen het begin met die rechercheur in die enorme truck een beetje clownesk overkomen. Leuk ook dat alle andere Vice acteurs ook wat meer waren betroken in deze episode.
Verder was Sonny te zien in een nieuw soort kleurencombinatie outfit, is dit ook het einde van de witte jasjes..? Crying or Very sad

fijn weekend allemaal !

The Noogman Cool
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jaa, dit is het einde van de witte jasjes. Dat is jammer, maar ook het opstropen van die mouwen vat ik niet helemaal. Was dat ook typical eighties? Kweet het niet meer .... Question

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 1:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

En waar al eerder over gesproken werd, Sonny rookt niet meer..... Valt inderdaad op.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nehhhhh Barry.... can't agree with you there !
Ik vond ( al eerder gepost, dus don't shoot the messenger Mook Laughing ) die aflevering juist wel tof !
En Sonny kan niet de gedachten lezen van de inbreker....maar Sonny leeft, eet, denkt, ademt en praat als de inbreker en tracht zo zijn denkwijze voor te zijn om hem te pakken te krijgen....
Gaat heel erg diep en het is die andere cop in de aflevering niet gelukt, want hij was dus duidelijk "te ver" gegaan in deze zaak......

Ik vind dat wel mooi om te zien hoe ver sonny in zijn werk op gaat....

En jah... de opgerolde mouwtjes was ZEKER jaren 80 hoor !!!
Naar boven
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goh, heb wel een linnen jasje gehad, volgens mij van de V&D of Hij. Maar volgens mij rolde ik de mouwen niet op .... jeetje, dat ik die "trend" gemist heb, hahahahaha.

Naar boven
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 10:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ach ja er zijn wat bout afleveringen bij ik vind persoonlijk glades erg lame...
Maar ja ik denk dat tegenwoordig men steeds kritischer met een stories omgaan bij tv series omdat ze meer hierin investeren denk ik want uiteindelijk is het verhaal en de clou het belangrijkste van alles...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Fitzcairn2000
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2007 9:28 pm    Onderwerp: Tot op heden... Reageer met quote

Ik ben nu 3 discen verder en ik vindt de afleveringen eigenlijk steeds slechter worden, misschien komt dat omdat ik ontzettend wacht op season 4 en 5 Smile

Wel was het grappig dat ik vrijdagavond na het bezoek aan de nieuwe harry potter thuis kwam en MV ging kijken en dat Helena Bonham Carter een gastrol had, ze blijft een goeie actrice.

Verder effe gejankt bij Zito en bij Irish Eyes effe met weemoed gedacht aan mijn bezoeken aan ierland....

Tja de auto van Crockett blijft zwaar ok, en zijn kleding ook, en sorry voor de fans van Tubbs, de afleveringen waar hij de hoofdrol in heeft gaan bij mij erg snel door de doorspoelfunctie van mijn dvd speler.

Grtz,
Simone
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
..gaan bij mij erg snel door de doorspoelfunctie van mijn dvd speler

Grappig. Kun je zien dat Vice voor iedereen weer anders is..
Ik kijk er echt totaal anders naar. Toen ik 17 was lette ik ook niet op acteer-prestatie, foutjes of 'alweer corrupte agenten'. Deze serie leefde toen gewoon en ik zat er in die tijd middenin. Met DAT gevoel probeer ik er zoveel mogelijk naar te kijken. Tuurlijk vind ik ook wel eens een aflevering iets minder maar doorspoelen..?? NEVER..
Als ik er anders naar zou kijken had ik heel de serie niet leuk gevonden en was ik bij de eerste replica auto afgehaakt.

Thijs
Naar boven
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben het eens met Thijs, ik zou zelf ook nooit een aflevering doorspoelen...Ik heb ook absoluut geen haast om de box af te kijken omdat bijvoorbeeld seizoen 4 eraan komt (?) Nou, of dat nou zoveel goeds belooft..?
Met sommige details waren ze toen al ver voor in de tijd en je ziet ook af en toe dingen dat je denkt ; 'wat schattig...moet je dat nou toch zien !'

Hoe dan ook, iedereen kijkt met zijn eigen MV bril naar de afleveringen, nu zoveel jaar na dato.

cheers,
bas
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Doorspoelen? Neee, nooit, ook al is het wat mij betreft zo dat tijdens seizoen 3 de eerste slechte afleveringen verschenen:

- The Afternoon plane .... jakkes. Maar, toch niet doorgespoelt! Smile Het gaat om het gevoel dat ik krijg bij het kijken naar Vice, heeeerlijk. Memory lane at its best!!!

Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Scarab schreef:
Quote:
..gaan bij mij erg snel door de doorspoelfunctie van mijn dvd speler

Grappig. Kun je zien dat Vice voor iedereen weer anders is..
Ik kijk er echt totaal anders naar. Toen ik 17 was lette ik ook niet op acteer-prestatie, foutjes of 'alweer corrupte agenten'. Deze serie leefde toen gewoon en ik zat er in die tijd middenin. Met DAT gevoel probeer ik er zoveel mogelijk naar te kijken. Tuurlijk vind ik ook wel eens een aflevering iets minder maar doorspoelen..?? NEVER..
Als ik er anders naar zou kijken had ik heel de serie niet leuk gevonden en was ik bij de eerste replica auto afgehaakt.

Doorspoelen, DOORSPOELEN???????????? Wie wil er een permban krijgen???? Smile

Even zonder flauwekul, het zien van "acteerfouten" is inherent aan het feit dat je een film of aflevering vaker ziet. Dan kijk je er toch anders naar dan wanneer je iets voor de eerste keer kijkt. De eerste keer wordt je meegesleept in het verhaal. De 2e keer vallen je al wat zaken op, maar vanaf de 3e keer wordt je heel kritisch. En ja, ze laten wel eens wat steken vallen, maar ach, doorspoelen?? Niet voor deze jongen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: