FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Even mopperen hoor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> **** SHOUT BOX *****
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

MOOKIE schreef:
WOW mooie rides! erg retro daar hou ik wel van....ze zijn in een goede staat zo te zien als ik zon auto zou willen hebben was ik zeker bij je aan gekomen joh als forum familie kan je elkaar beter vertrouwen dan de lokale turk (oops_discriminatie)
Je bent echt een car freak ofniet?
Ik hou ook van Amerikanen ik heb een paar jaar in het weekend toen ik jonger was in een American Car restore garage gewerkt oude mustangs camino's ,ranchero's en chargers opgeknapt geschuurd afgewerkt en gespoten.... mooie tijd!!!! en het geluid!!! AHHH van een v8 arrggg...zooooooo lekker ik doe er in de auto mn raam voor open om het geluid te horen...

Inderdaad, die W126 is een echte bad-guy kist. Ik ben al een tijd op zoek naar een mooie "foute" W126. Maar dan ook echt fout heh!
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 3:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat dat betreft is Vice ook echt CAR-PARADISE voor mij als auto-debiel..!
Amerikanen hebben altijd mijn voorliefde gehad, met name de Corvette.

Mijn auto geschiedenis tot nu toe staat hier ; (misschien een paar vergeten, te korte tijd gehad om een foto te maken..)

http://www.vettefreak.nl/carhistory.htm

Thijs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit type W126 is er vanaf eind '79 in 280 SE(L). De L versie is 14 cm langer. Later kwamen motoren als 300, 380, 420, 500, 560.
De 300 was een SD, een diesel die eigelnlijk alleen in de States is verkocht. De 380 en 420's zijn ook acht cylinders maar zijn van de latere modellen. De bakken (W126) die je in Vice ziet rijden zijn meestal 500 SEL, 500 SEC en na '86 de 560 SEL en SEC.
De auto is precies hetzelfde als die van mij op de inhoud van de motor na..

Ik ben ook nog bezig met een 560 sec.. Cool

Thijs
Naar boven
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe kom je aan het geld je hebt ook kinderen? en een vrouw?? man im jealous...lol ik zit zoooo onder de plak bij mn vrouw zie ik al Shocked Shocked Crying or Very sad Cool Laughing Laughing
Anyway mooie historie aan auto's & die sierra man te Wauw!! lol...
Ik stop al mn geld in mn huis...

Ben je ook auto handelaar ?

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geld is relatief, kwestie van prioriteiten stellen. Ik ga al jaren niet meer op stap bijvoorbeeld. Ik heb nog steeds vrienden die ieder weekend 200 euri uitgeven aan stappen.. ik vind dat al jaren zonde, doe mij maar een BBQ en een kistje bier achter in mijn tuin, ben ik ook happy.
Een goede baan en een vrouw met een goede baan helpt ook wel. Ik heb overigens eerst veel geld gestopt in auto's en minder in mijn huis. Nu stop ik steeds meer in mijn huis. Het weg doen van mijn Corvette heeft ook als reden gehad om het zuiniger aan te doen.

De 280SE kost me (na aanschaf en maken zoals ik hem hebben wil) 80,- per jaar aan verzekering en geen wegenbelasting. Voor 38,- heb ik de tank vol..
Hiervoor had ik een Mercedes C200 Kompressor van 2001. Deze auto heeft veel geld gekost en was ook duur in de (all-risk) verzekering, wegenbelasting en brandstof. Ook deze heb ik weggedaan om het zuiniger aan te doen.
sabbie..?

Ik ben geen autohandelaar, het is allemaal hobby. Ik leef wel op goede voet met de mensen (garage) die me helpen met onderhoud e.d.

Op elke auto die ik weer verkoop lijd ik (meestal zwaar) verlies. Een beetje hobby kost nou eenmaal geld..

Wat kan ik zeggen.. ik ben nou eenmaal helemaal debiel van auto's en er zijn er te veel mooie gemaakt om lang bij dezelfde te blijven... Mr. Green

Thijs
Naar boven
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 4:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nee das duidelijk ...ik krijg nog niet eens 1000 euro los voor een trabant..maar ehhh je hebt toch vast weleens een beetje winst gemaakt met die auto's???

Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Scarab schreef:
Geld is relatief, kwestie van prioriteiten stellen. Ik ga al jaren niet meer op stap bijvoorbeeld. Ik heb nog steeds vrienden die ieder weekend 200 euri uitgeven aan stappen.. ik vind dat al jaren zonde, doe mij maar een BBQ en een kistje bier achter in mijn tuin, ben ik ook happy.
Een goede baan en een vrouw met een goede baan helpt ook wel. Ik heb overigens eerst veel geld gestopt in auto's en minder in mijn huis. Nu stop ik steeds meer in mijn huis. Het weg doen van mijn Corvette heeft ook als reden gehad om het zuiniger aan te doen.

De 280SE kost me (na aanschaf en maken zoals ik hem hebben wil) 80,- per jaar aan verzekering en geen wegenbelasting. Voor 38,- heb ik de tank vol..
Hiervoor had ik een Mercedes C200 Kompressor van 2001. Deze auto heeft veel geld gekost en was ook duur in de (all-risk) verzekering, wegenbelasting en brandstof. Ook deze heb ik weggedaan om het zuiniger aan te doen.
sabbie..?

Ik ben geen autohandelaar, het is allemaal hobby. Ik leef wel op goede voet met de mensen (garage) die me helpen met onderhoud e.d.

Op elke auto die ik weer verkoop lijd ik (meestal zwaar) verlies. Een beetje hobby kost nou eenmaal geld..

Wat kan ik zeggen.. ik ben nou eenmaal helemaal debiel van auto's en er zijn er te veel mooie gemaakt om lang bij dezelfde te blijven... Mr. Green

Je bent er trots op merk ik! Goed zo, ik hou van mensen die eerlijk en trots zijn! Goeie eigenschap.
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad Har....inderdaad er zijn te weinig mensen nog met echte oprechte trots...

Naar boven
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Mookie : van alle auto twee keer winst gemaakt :

Mijn eerste, die rode Mazda 626 grafbak had ik voor 300 gulden van mijn schoonpa gekocht. Beetje aan elkaar gelast maar ach, ik hoefde niet te fietsen.. (wantdakaniknie..). Maandje of wat later knalt er een auto van z'n handrem af zo tegen m'n mooi Mafda... Total-loss natuurlijk... Mr. Green
1500 gulden van de verzekering gebeurd, echter moest ik wel een andere auto en kon ik van dat geld net de volgende grafbak kopen.. die Sierra ( Embarassed )

De 2e was die Mitsubishi Eclipse van '98. Die had ik voor 6500 euri ingeruild bij de verkoop van mijn Mercedes C200 Kompressor en wist ik later voor 7000,- weer te verkopen.

Als je rekend dat ik ruim een jaar in die C200K heb gereden en daarna ruim 6000 euri moest laten liggen op de aanschafwaarde is het eigenlijk allemaal geen winst geweest...

Een auto is de slechste inverstering ter wereld, vooral een splinternieuwe..

Thijs
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar die 280SL is echt helemaal geweldig man. Daar ben ik al een hele tijd naar op zoek (niet actief, maar als ik er ooit tegenaan loop.....).
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 10:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Je bedoeld waarschijnlijk de SE Sonny, een SL is een tweezitter cabrio net als die 450 SLC van mij maar dan zonder dak en zonder achterbank. Die heb je ook wel als 280.. Wink

Thijs
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 11:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had ook deze al een tijd op het oog:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=66495006&p_type_lijst=RL&o_id=4107444

Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

VERY NICE Sonny !! Cool Een 420 is overigens wel een motorblok dat je in de gaten moet houden bij aanschaf en staat ook te boek als 'slechtste' in de W126 serie. Daarnaast is een 420 pas na 85 gemaakt en dus is de wagen (nog) niet belastingvrij.

Ik vind de wagen optisch wel prachtig !
Voor een beetje fatsoenlijke w126 zijn dit wel de juiste prijzen, dit betaal je gewoon voor een goeie.
Kijk uit met kopen Sonny, er staat echt heel veel troep tussen. Vaak is het optisch zo in orde gemaakt dat het heel wat lijkt.

Maatje van me : www.mbcenter.nl

Cool

Thijs
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 12:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet je eerlijk zeggen dat ze me gewoon te duur zijn. 9K voor een nice to have bak ga ik niet uitgeven. Maar een beetje dromen mag geloof ik heh.

Maar zo'n SEL heeft gewoon dat hele MV achtige, bad guys hebben hem altijd, en een Testarossa is gewoon helemaal niet te betalen.
Scarab
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, en als je er dan eentje gaat halen voor zo'n 5K (..want die zijn er ook wel hoor..) ben je zeker nog een keer 3 a 4 ruggen kwijt om de wagen fatsoenlijk te krijgen..

Ach, zo blijf ik dromen van een Camaro, Corvette of Firebird van eind '60 maar die gaan tegenwoordig allemaal voor 20K of meer..
Dan is er nog de droom-categorie van bijv. een AM DB9 of zoiets maar da's helemaal ver van mijn bed show. Ik weet ook zeker dat die categorie blijft bij dromen.

Zonder dromen en wensen is het leven ook maar saai.. Wink

Thijs
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> **** SHOUT BOX ***** Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: