FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Voor de mensen die de boxen via mij willen bestellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 8:46 am    Onderwerp: Voor de mensen die de boxen via mij willen bestellen Reageer met quote

Ik open deze thread maar even om iedereen te informeren. Ik doe deze actie omdat ik de mensen die nog geen box hebben wil faciliteren.

De volgende mail heb ik vanochtend gestuurd naar de mensen die gereageerd hebben:

Quote:

Beste mensen,

Even een status update, ik laat zometeen even iemand kijken bij het postkantoor of de box überhaupt wel kan verzonden worden met brievenpost. Anders wordt het pakket post en dan wordt het echt te duur en teveel gedoe.

Naar België verzenden is wat mij betreft geen probleem, als het goed is kost dit rond de €4,50.

Ik heb het pakketje gisteren nog even op de weegschaal gelegd: 390 gram.

Voor diegenen die willen bestellen wil ik een bevestigingsmail hebben dat wanneer het pakket via brievenpost verzonden kan worden dat ik dat dan ook daadwerkelijk kan doen. Ik ga er dan ook vanuit dat het netjes betaald wordt. Dit omdat ik er zelf niets aan verdien heh!

Ik wil wel nog even attenderen op het volgende: ik doe de box in een noppen enveloppe, deze biedt voldoende bescherming tegen postbodes met ADHD Shocked
Ik zoek de boxen uit zonder beschadiging, en stuur deze jullie kant uit, maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat daarna gebeurt met de box. Mochten er beschadigingen aan komen, dan is dat gebeurt nadat ik ze heb afgegeven bij het postkantoor. Omdat ik er niets aan verdien wil ik dit vantevoren even duidelijk gemaakt hebben.

Verder wil ik voor vanmiddag 14:00 een bevestigingsmail hebben, na die tijd ga ik alles regelen. Morgen zal ik echter nog een rondje doen.

James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ow ja, de kosten.

Mocht het brievenpost blijken dan zijn de verzendkosten

- voor NL: € 2,20
- voor BE: €4,02 voor standaard verzending en €5,48 voor priority zending.

Totaal kosten:

NL: 24,99 + 2,20 = 27,19

BE standaard: 24,99 + 4,02 = 29,01
BE priority : 24,99 + 5,48 = 30,47

Informatie via: http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe info:

Quote:

Mensen,

Het pakketje is groter dan 3.2cm, dus het is pakketpost. De kosten zijn op dat moment: €5,95 voor verzending in NL. Voor Belgie wordt dat helaas €10,95.

Remich
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 1:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ah jammer, nou ja, dan haal ik hem wel bij de lokale MM Smile

moet hem toch hebben natuurlijk! Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: