FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Seizoen 4 the best ?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo mensen, na lange afwezigheid weer eens een post van mij. Ben vader geworden, en jaja, dat was/is toch wel even een hele gebeurtenis. En kleine Amber zal een vice fan worden, daar zorg ik wel voor, hahahaha.

Back to business: Bent het met de vorige post eens, een aantal verhalen van seizoen 4 zijn ongeloofwaardig, suf en soms iets te fantasierijk. Dieptepunten:
- Missing Hours (als je die nog niet gezien hebt... NIET KIJKEN, overslaan!!)
- The cows of october (wat een foute slap slecht verhaal).
- A Bullet for Crockett (oke, goed begin, lekker met Phill Collins op de achtergrond, maar verder? Niet meer dan 1 lange herhaling van oude afleveringen, beetje simpel).
- Honour among Thieves (pfff, dat irritante piepstemmetje van die poppenfethisist).
- En de Caitlin afleveringen (Like a hurricane, Love at first enz enz) zijn ook niet mijn favorieten. Beetje ongeloofwaardig, de eenvoudige, stoere detective die een relatie krijgt met een popster. En goh, op een of andere manier komen de pers, fans van Caitlin en bad guys uit Miami er niet achter dat het gaat om een agent... mmmm.

Maar, er zijn toch ook afleveringen die ik wel kan waarderen. Ze missen het authentieke seizoen 1/2 gevoel, maar toch. Bij deze de hoogtepunten:
- Gods work (best lef om eind jaren 80 een dergelijke aflevering in Amerika te maken (over homosexualiteit). Plus goed acteerwerk en een spannend einde van deze ep.).
- Death and the lady (de eindscene is gewoon te gek. Castillo zegt: 'Another day detective' waarna Crockett de zieke regiseur te lijf gaat. Prachtig....).
- Badge of Dishonour (lekker ouderwets Vice begin en vervolgens een goed verhaal).
- Mirror Image (dat was 'toen' toch wel het gesprek van de dag, Crockett was opeens the bad guy. En oh wat balen, want het duurde zo lang voordat seizoen 5 bij Veronica weer te zien was... zucht, jeugdsentiment).

Kortom, een seizoen met afwisseling, hoogtepunten en dieptepunten.
Groeten aan alle Vice fans!!!!

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2011 10:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zoog best apenballen, dit seizoen. met wat uitschieters misschien.

Crocketts look is echt triest terwijl Tubbs er wel altijd cool uitziet.

Beetje Duran Duran in Hawaii, zeg maar.........maar dan Miami........of zoiets......of Modern Talking in Center Parcs.....lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2011 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen vrijdagavond voor de trip naar Parijs aflevering Badge of Dishonor weer eens gezien, een van de betere afleveringen van seizoen 4 met onverwachte wendingen m.n. met die undercoveragente wat al haar drugsgeld in daklozenhulp stak. Ik vindt alle afleveringen met badcops in de MV serie sowieso al een genot om naar te kijken, want onze twee helden lusten dergelijke collega's rauw en laat het beste in hun bovenkomen Twisted Evil Exclamation
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: