FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.E12 en S3.E13 (Down for the court)
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Down for the Count" part 1 was voor mij een van de meest emotionele ep. van MV tot nu toe! Vondt het verschrikkelijk voor Switek om hem zo te zien! Crying or Very sad ik bedoel het gaat je niet in de koude kleren zitten als je je partner en kameraadje zo vind! "That kinda shit gets under ya skin!"
Hem in de eps. daarna alleen te zien zitten op een steakout in zijn groene bugsvan met insekt bovenop en lezend in zijn favoriete boekje "1001 magic card tricks" zonder Zito was toch niet meer hetzelfde! MiamiVice-rating: 10

De ep. met een gastrol voor Willie Nelson als ex-TexasRanger die naar Miami komt om zijn vermoorde zoon te wreken is me ook altijd bij gebleven! De slotscéne waarbij Sonny de ex-TexasRanger te hulp schiet bij de shootout met de badguys op het kerkhof! Sonny die op het eind dan nog roept naar de inmiddels dodelijk getroffen Willie Nelson: "Don't shoot me, I'm a cop!" En willie die met zijn laatste adem dan nog zegt: "I knew that all along!" en dan in Sonny's armen sterft! Crying or Very sad Mooi man, echt een Vice waardige ep. was dat! Wink MiamiVice-rating 9.5

Laatst aangepast door Tubbs op Ma Feb 25, 2008 5:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op de 3e plaats komt bij mij toch wel ep. "Evan"! De slotscéne waarbij de badguy dan nog zegt nadat ze zogenaamd geript zijn: "Easy come...easy go....!" en dan in slo-mo naar z'n zwaar foute witte BMW loopt om z'n gun uit de deurstijl te halen en Evan die dan de kogel voor Sonny opvangt! en Sonny die dan in slo-mo roept: Eeeeevaaaaaaann! PRACHTIG Very Happy Surprised
Ook een echte Vice-TOPPER naar mijn mening! MiamiVice-rating: 9
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2009 9:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kunnen we zeggen dat deze aflevering de laatste aflevering was van de originele Miami Vice afleveringen? En dat na deze aflevering duidelijk een andere weg werd ingeslagen, waarvan de eerste tekenen natuurlijk aan het begin van het seizoen te zien waren.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2009 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Graafb, ik ben van mening dat met name seizoen 4 en 5 'minder' zijn. De echte Vice Vibe zit absoluut in de seizoenen 1 en 2, dat zijn de mooie, stijlvolle Vice klassiekers. Maar seizoen 3 vond ik toen, en vind ik nog steeds best goed. Ook na Down for The Count waren er (wat mij betreft) best goede afleveringen zoals Theresa, Lend me an Ear, By Hooker by Crook en Heroes of The Revolution. Helaas is er ook een enorme misser: Viking Bikers From Hell ..... wat een bagger aflevering. Het ging pas echt mis tijdens seizoen 4. Jammer maar helaas.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 8:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja klopt, die afleveringen waren niet slecht, alleen het sfeertje was wel een beetje verdwenen. Het was geen teamwork meer, de chemie was weg.
Ieder seizoen heeft zijn missers (The Maze, Tale of a Goat, Missing Hours, Miracle Man), waarvan Missing Hours veruit het slechtste was. Deze aflevering werd ook nog eens geregiseerd door een Nederlander.....
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Graafb, nou daar noem je pas echt een misser, hahahaha. Wat een afschuwelijk slechte aflevering, en idd ook nog eens geregiseerd door een Nederlander. Wat dan wel weer een grappige Quote met een Nederlands tintje heeft opgeleverd. In deze Evil or Very Mad Sad aflevering zegt Crockett: 'Nee, nee, i say'.
Trouwens wat vind je van The Cows of October.... brrrrrrr, ook een toppertje als het gaat om missers, hahahaha.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft de sfeer die 'anders' werd vanaf het derde seizoen. De verhalen werden veel te fantasierijk, de muziek werd minder, de witte Vice kleding verdween langzamerhand, er werden minder typische art-deco gebouwen in de shots gebruikt en de nadruk kwam te veel liggen op de ster Don Johnson. Echt jammer.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: