FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.E12 en S3.E13 (Down for the court)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2007 11:17 pm    Onderwerp: S3.E12 en S3.E13 (Down for the court) Reageer met quote

Aflevering: Down for the court delen 1 en 2

Plot: 1: Zito takes over training a boxer when his manager is killed, which angers a mobster with other plans for the fighter.
2: Conclusion. A grieving Switek is outraged by Internal Affairs' findings. Meanwhile, Crockett and Tubbs' satellite-TV gambit may cost them their lives when a vengeful Vegas mob boss comes to reclaim the action he's lost to Guzmán.

Rating: 10

Opmerkingen: Damn damn damn, wat een mooi tweeluik. Dit is de aflevering waarin we afscheid moeten nemen van Zito helaas. Maar die emotie geeft het verhaal een mega lading mee. Formidabel acteerwerk ook van Guzmán. A fingerlicking episode if you ask me.
viceman
Officer

BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2007 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog niet gezien maar ben benieuwd klinkt goed:P

alleen jammer dat zitto eruit gaat Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Net de aflevering gezien waar ik me nog het meest van kon herinneren....Down for the Count (part 1)

Met Zito die op het einde dood met een spuit in zijn arm gevonden wordt door zijn pal Switek....... God...I had to cry again !!! Rolling Eyes
In mijn geheugen zaten er wel 5 spuiten in zijn arm, moet je niet vragen hoeveel impact dat gehad heeft toen ik nog klein was Very Happy

Ik had het al eens vaker gezegd: maar deze scene kon ik me al die tijd nog erg goed voor de geest halen.... iets minder spuiten aanwezig dan ik dacht, maar hee: ik was nog maar a little girl he ? Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga nu zo kijken, ben benieuwd, kan me de scene ook nog wel van vroegahh herinneren.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Twee afleveringen die blijkbaar veel indruk hebben gemaakt. Toen ik aflevering 1 voor het eerst op tv zag schrok ik me rot. Een lid van dat geweldige team werd gedood ... au. Ik dacht nog even aan het einde van aflevering 1 dat Zito wel weer terug zou komen. Helaas.... Weet iemand waarom Zito uit de serie ging? Wilde hij gewoon niet meer, of wilde hij iets anders gaan doen?

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De reden waarom Zito uit de serie is gegaan is volgens geruchten dat hij zich niet goed kon vinden in het alsmaar toenemende succes van Crockett en Tubbs....maar nogmaals: ik heb het ook maar ergens gelezen en het is een gerucht..... Surprised
Naar boven
Jeffrey
Trainee

BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pas was er een docementaire geplaats op het forum waarin Zito zelf verklaart waarom hij de serie uitging. Het was tijd voor hem om verder te gaan..
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtige dubbele aflevering.
De tragische dood van Zito.....De manier waarop Switek alleen zit in part II is wel erg wennen. De zwaar gemis voor Miami Vice.
Verder is het verhaal ook goed en sterk uitgewerkt met als klap op de vuurpijl de achtervolging op de muziek van Billy Idol.

1 minpunt: De badguy Giulini is dezelfde acteur als het hulpje van Lombard uit 'One eyed Jack'
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2007 12:39 pm    Onderwerp: R.I.P. Reageer met quote

Hallo allen,

ik wilde ook nog even mijn mening geven over deze episode.
Het is een van de weinige afleveringen waar ik me nog wat van kon herinneren en ik moet zeggen de eerste keer ( in 80's) dat ik de scene met Zito en Switek in die doucheruimte zag greep ie mij meer aan dan nu. Ik had me op de een of andere wijze ook heel andere muziek bij de scene voorgesteld, ik vond deze muziek mwah...zo zo. Misschien had Jan Hammer een tune moeten spelen...
Los van dit, ik vond de bad guys goed gespeeld ( was die ene nou Columbo..?). En ja , die smoel van die Giullini kwam mij ook al bekend voor. Ze zijn bij MV iig niet vies van een beetje recycling zullen we maar zeggen...lol

Ik was verder benieuwd hoe ze de dood van een collega zouden oppakken in part II. In het begin dacht ik even " what the f*** " ze praten al weer over koetjes en kalfjes....maar nee....het was een flashback. Wink
Castillo speelde zijn rol ook goed : ' rouwen doe je in je vrije tijd '
Viel het iemand op dat in de aflevering voor 'Down for the count' Zito niet meespeelde..? Ik vond dat vreemd.
Anyway...tijd voor een cijfer

Cijfer : 9
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja een van de toppers van season 3. Goed gemaakt, leuke aflevering, drama met zito Crying or Very sad

Over dat recycling van acteurs, goh dat is echt erg. Vooral Bodyguards van drugsbazen worden veelvuldig opnieuw gebruikt. Dat is een groot minpunt aan Vice. Jammer dat ik nog te jong was toen, anders had ik me graag beschkbaar gesteld als bad guy of good guy.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is mij ook nooit opgevallen, ik was veel te blij als het weer zover was en er weer een nieuwe aflevering op tv kwam .... Shocked ... daardoor keek ik niet zo naar de details.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We waren toen nog jong en onschuldig... Laughing
Althans degenen met een bouwjaar van in de seventies Arrow

Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

En degene met een bouwjaar van de eighties ?Very Happy
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2007 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Down for the count vond ik ook wel heftig. Geweldig hoe Switek speelt in deze ep. Ik was vooral verdrietig toen ik de lege stoel zag in OCB. En Stan in de bus...alleen. Man wat een ep.

Giullini vond ik wel goed spelen, bv. in de balkonscene: There are a lot of guys out there who that make me look like a sundayschoolteacher, you don't want them to hurt your kids or wife do you? Tuurlijk hij speelt ook de rechterhand van Lombard in One eyed Jack, maar ja er zijn zoveel dubbelrollen in MV dat ik eps. hier al niet meer op afreken.

Sonny en Rico undercover als mensen bij het netwerk die de twee gangsters tegen elkaar opzetten gewledig! Ook de actiescene in het winkelcentrum. Goed gemonteerde scene van Stan die z'n maat dood ziet liggen en hem zijn laatste eer bewijst door die vieze 5%$#% moordenaar naar een andere wereld te helpen. Ijzersterke aflevering.

9.5 Waarom geen 10?? Ik had Rico en Sonny wel wat meer aangeslagen verwacht na de dood van Zito. Maar voor de rest een perfecte ep.
Remke79

BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 2:29 pm    Onderwerp: dood zito count Reageer met quote

ik heb deze afl. wel eens gezien, maar herinnerde me het niet echt goed, (was nog jong)

ik vond het een mooie dub. afl. jammer dat het zo moest .

vond het moeilijk te zien van zwitek dat die t zo moeilijk had.

maar top afl.

p.s en het gebruik van recyle acteurs gebeurde niet alleen in deze serie , dat gebeurde in meer series helaas.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: