FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

foto plaatsen bij vraag

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
red666

BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 9:19 pm    Onderwerp: foto plaatsen bij vraag Reageer met quote

ik heb een vraag betreffende een object dat in een aflevering voorkomt. ik wil hier wel een foto bij plaatsen. kan iemand mij kort uitleggen hoe ik dat het beste kan doen ?

bedankt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mogguh Red!

Dat is eigenlijk heel simpel. Als je een url hebt naar het plaatje (je moet wel de plaatje ergens beschikbaar hebben dus op het grote boze internet) dan zet je er [img] voor en [/img] achter.
Dus als jouw plaatje bijvoorbeeld de volgende is: http://www.miami-vice.nl/fotoos/harrie_desktop.jpg dan wordt het plaatje: {img}http://www.miami-vice.nl/fotoos/harrie_desktop.jpg{/img} (vervang de { en } door [ en ], anders kon ik je de voorbeeld regel niet laten zien.

Resultaat:
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: