Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
RalphyBalboa Trainee

|
Geplaatst: Za Feb 14, 2009 5:41 pm Onderwerp: Vice marathon |
|
|
Vanavond weer een heerlijk vice avondje, een vriend van me en ik zijn helemaal overnieuw begonnen met alle series. We zijn nu bij seizoen 2 dus nog een hoop te gaan, laatst hebben we maar lieft 8 uur vice gekeken  _________________ You one tough cop. It takes a tough cop to bust me, Crockett. |
|
Naar boven |
|
 |
Ivory Jones Officer

Geregistreerd op: 18-10-2007 Berichten: 54 Woonplaats: provincie Utrecht
|
Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb net zaterdag de laatste disc van seizoen 5 gekeken. Wel weer wat herkenbare beelden, maar ook weer leuk om te zien. Het is nu inderdaad alweer een paar jaar geleden sinds ik seizoen 1 in huis heb gehaald, dus kan ook wel weer opnieuw beginnen !  _________________ "She's so hot, she's already boiling, waiting for you!" |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 12:01 am Onderwerp: |
|
|
Ben sinds een jaar geleden ook weer eens opnieuw in de wereld van MV gedoken, vanavond een minimarathon doorlopen van aflevering 1 en 2 van seizoen 1
Dat deuntje van Phil blijft echt hangen, wat een sound!! _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
Ivory Jones Officer

Geregistreerd op: 18-10-2007 Berichten: 54 Woonplaats: provincie Utrecht
|
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 12:07 am Onderwerp: |
|
|
Ik wacht nog eventjes, ik heb bijvoorbeeld nog steeds een crt tv dus als de LED tv zich aandient in 42-inch met blueray speler en 1080p upscaling dan begin ik we weer een keer opnieuw  _________________ "She's so hot, she's already boiling, waiting for you!" |
|
Naar boven |
|
 |
|