FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Fav Scene
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fitzcairn2000
Officer

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 10:31 pm    Onderwerp: Fav Scene Reageer met quote

Misschien als een onderwerp maar wat is jullie favoriete scene uit MV ooit..

Mijne is en blijft Sonny die zijn gehugen terug heeft en weer weder keert naar het politiebureau... EP 502

En jullie?

Grtz,
Simone
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Simone, dat is een heel cool moment. Sonny loopt naar binnen, iedereen kijkt verbaasd, je hoort Peter Gabriel op de achtergond, de cops trekken hun pistool.... wauw. Ik ben niet zo'n seizoen 5 fan, maar dat is een sterke scene!

Jouw vraag is lastig. Er zijn veel typische MV scenes waar ik een speciaal gevoel bij krijg. Ik zal een keuze maken.....

Mijn fav scene komt uit Definitely Miami... euh, nee toch uit Prodigal Son (lastig). Crockett loopt in New York, op de achtergrond hoor je "You belong to the city..." ... kippenvel!

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Coole thread, ik moet meegaan met Burnett, er zijn zoveel kenmerkende scenes, Sonny die nog even naar Caroline belt, Switek die een overleden Zito in zijn armen houdt, Crockett die Eddie opgeblazen ziet worden, Crockett die zijn testarossa krijgt, Izzy die Crockett te hulp schiet, Rico tijdens de begrafenis van zijn zoon.

Wat ze eigenlijk allemaal gemeen hebben is dat er altijd fantastische muziek onder staat.

Zo, tijd voor "Baby Blues"
Fitzcairn2000
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Ow ja Switek en Zito Reageer met quote

Bij die scene krijg ik accuut tranen in mijn ogen...

Is ook de reden dat ik nooit maar dan ook nooit in de buurt van een paardenracebaan terecht wil komen, die dingen geven mij een koud gevoel van binnen, tja eigenlijk wel weird maar ja dat ben ik misschien zelf ook wel.

Greetz,
Simone
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ooooohh ja, Switek die Zito vast heeft ..... "au" Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Die is ook sterk. En idd de muziek is vaak doorslaggevend. Cry tijdens de strandwandeling van Sonny in Def Miami, ook geweldige scene. De schaduw en het geluid van de helikopter en ondertussen: Cryyyyyy...

Ik heb er nog 1: Payback: het einde van deze ep met een zwaar teleurgestelde en geschrokken Sonny .... ook heerlijk. Very Happy

Naar boven
Barry
Officer

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 11:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja,favoriete scenes.Dat zijn er zo veel. Question
Ik weet wel welke me het beste is bijgebleven.
Dat is de laatste scene uit de laatste aflevering Freefall,waar Crocket en Tubbs elkaar de hand schudden op het dak van de Testarossa.
Ik weet nog wel dat ik als ventje van 12 thuis op de bank zat te kijken met een brok in m,n keel.Wat een emotie!Moet bijna alweer janken als ik er aan denk. Crying or Very sad
Ik zag die scene een tijdje geleden weer,en het was precies hoe ik het me herinnerde.Raar he,dat je dat zo bijblijft na 17 jaar.
Maar ja dat was ook gelijk het einde van de beste serie ooit!! Sad

'"Maybe....maybe!""
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Whow Barry, dat is waar, dat was toen der tijd een k#t moment.
Ik herinner het mij nog goed. Ik dacht echt even dat televisie-genot voor mij vanaf dat moment voorbij was. Erger nog, ik kon die bewuste avond de laatste aflevering niet live zien, ik moest ergens op familiebezoek. Natuurlijk had ik de Video2000 (jaja) helemaal ingesteld, maaaaarrrrr, de laatste aflevering duurde veel langer dan normaal. Aan het einde, na het handje schudden waar jij het over hebt, komt er nog een stukje fantastische muziek met allemaal legendarische beelden uit Miami Vice. En, drama drama drama, dat stond er dus niet op. Op de duitse ARD, waar Vice ook werd uitgezonden, was de laatste aflevering ook al geweest. Wat een drama. Ik kon die avond niet getroost worden.

Lang leve YouTube, een tijdje geleden vond ik de hele scene, en heb ik het als nog bekeken..... dat was wel even slikken en een beetje snikken... Crying or Very sad Zie: http://miamivice.startkabel.nl/

Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 9:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Shit hey, die had ik nog nooit gezien. Wat een fantastisch stuk!

http://www.youtube.com/watch?v=LHwd4739mWQ&NR
Izzy-boy
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2007 2:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die laatste scene van de laatste aflevering is inderdaad geweldig, ik heb helaas nooit de hele aflevering kunnen zien omdat seizoen 5 nog niet op DVD uit is en ik vroeger toen het uitgezonden werd te jong was om zo laat op te blijven.

De beste scene is naar mijn mening die van de speedboot en 'Voices' uit 'The return of Calderone'. Ook een van mijn favoriete afleveringen is dat trouwens.
Naar boven
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Apr 25, 2007 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De bruiloft van Sonny & Caitlin is een goede scene!
viceman
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2007 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind de scene uit de pilot echt goed waarin je Crockett en tubbs ziet rijden in de zwarten spider met Phill collins in the air to night erbij het gevoel van een stoere agent met een klein hartje.

Maar ook dat het undercover werk niet zo simpel is als het lijkt.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jaaaa Viceman, dat is inderdaad een sterke scene. Ook het moment bij de telefooncel, prachtig! De Daytona stopt, Crockett stapt uit, de nenonlicht reclame: wow een perfecte scene.
Cool
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=-Tnyp9tRXRo

Naar boven
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 12:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tja goede scenes, als sonny zijn testo krijgt en daar flink mee gaat planken. Castillo voor het eerst op het bureau, en dat hij later Tubbs terecht wijst(zie helemaal onder te text). De scene uit de pilot als Tubbs en crockett elkaar voor het eerst ontmoeten en de boot va sonny word gestolen. Er zijn er teveel om op te noemen.....

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 11:11 pm    Onderwerp: lastig kiezen... Reageer met quote

Ik ga mee in veel van jullie keuzes ; de nachtelijke scene met de Daytona met Phill Collins op de achtergrond, de scene met de overleden Zito, de strandscene met Crockett en die helicopter die dan landt (Cry > Godley & Cream..?). Maar ik vond ook de scene dat Calderone doodgeschoten wordt, heel goed gespeeld, die vriendin van Tubs die het uitschreeuwd, Calderone die met zijn kop achterover in het zwembad glijd. Maar ook natuurlijk de speedboatscene als ze naar de 'Keys' gaan ( Voices). Heerlijk als je als maker, je kunt permiteren om een nummer (song) lang bijna alleen maar dezelfde scene te mogen laten zien. En dat juist dat de scene tot een topscene kan maken...da's een kunst. Cool
De laatse scene is de eindscene die ik een tijdje geleden via Utube heb gezien. Tubs en Crocket die elkaar de hand schudden en dan zegt Crocket geloof ik : I'm gonna miss you Tubs... En daarna natuurlijk Terry Kath - Tell Me op de achtergrond en da'n nog zo'n 7 minuten lang een compilatie van alle seizoenen.
Vreemd genoeg heb ik deze eindscene nooit meegekregen. Ik denk dat ik ooit, na de eerste drie seizoenen - toen ik nog wel elke woensdagavond klaarzat voor Veronica's Miami Vice - minder regelmatig de serie gevolgd heb. Was geloof ik meer op straat aan het rondhangen met vrienden. Smile

Laatst aangepast door The Noogman op Wo Jul 18, 2007 1:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 5:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Noogman, dat heb ik ook meegemaakt, na de eerste drie seizoenen keek ik ook minder fanatiek. Juist daarom heb ik nu wel extra veel zin in de boxen met juist die seizoenen... heerlijk. Ben errug nieuwsgierig.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: