FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Weer één erbij

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bertil

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 10:45 am    Onderwerp: Weer één erbij Reageer met quote

Hallo allemaal.
Ik ben Bertil en heb me van de week aangemeld. Ik kwam al regelmatig op de site en wilde af en toe wel eens reageren op wat topics, dus vandaar de (kleine) stap. Ik ben groot liefhebber van de TV serie en zit dan ook al dik twee weken met knikkende knietjes te wachten op mijn DVD's (3 & 4) uit Amerika.
De film heb ik op iemand advies toch eens aangeschaft. Ik dacht diep van binnen te weten dat ik het niks zou vinden. Nou, dat klopte dus helemaal.
Ik ben groot liefhebber van de films van Michael Mann, maar deze stap begrijp ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welcome Bertil,

Nog iemand die niet kan wachten op zijn/haar DVD's. Heel stiekem heb ik gisteren Killshot nog gegeken. Nu stop ik ermee en wacht tot de DVD's binnen zijn. Kep ondertussen al 5 afleveringen gezien (3 van seizoen 3 en 2 van seizoen 4).
Bertil

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, shit, man. Ik werk vanuit huis, dus zie elke dag het busje wat postpakketten brengt de straat in komen. Ik zit dan meteen helemaal alert te kijken of hij stopt. Tot nu toe rijdt ie dus elke dag door en zodra hij voorbij rijdt klinkt hier een grote 'F#*K' in het kantoor.
Vooral nu zo voor het weekend. Het had lekker geweest om weer wat Vice te kijken. Ik vond destijds vooral 'Shadow in the dark' uit seizoen drie meesterlijk en uit seizoen 4 'Child's Play'.
Echt geweldig deze site. Leuk om weer effe helemaal dat oude Vice gevoel te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Bertil en welkom hier !

En wat betreft de MV film.... ik ben het compleet met je eens !!!
De film staat dan wel in mijn dvd kast, maar meer omdat er Miami Vice op de hoes staat.....hahahha... van kijken komt voorlopig niet veel schat ik zo in !!! Very Happy Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WELCOME!

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: