FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.01 When Irish Are Crying

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robsta
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 12:18 pm    Onderwerp: S3.01 When Irish Are Crying Reageer met quote

Heb net deze aflevering gekeken... Vond 'm wel erg strak Cool.
Op zich wel komisch stukje eigenlijk als die ferrari van Crockett er aan gaat. Wel vet zonde van die auto maar ja Razz. vond 't een goeie aflevering Very Happy

Laatst aangepast door Robsta op Di Mrt 27, 2007 12:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 9:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

best zonde ja..... alhoewel ik zijn witte testarossa mooier vind ! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Mrt 27, 2007 11:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Review dan maar:

Episode: When Irish Eyes Are Crying.

Rating: 10

Opmerkingen: Perfecte aflevering, met politieke knipoog. In deze aflevering wordt de Daytona bruut aan flarden geschoten, die kop van Sonny, priceless. De reactie van Tubbs, nog beter! "SOLD!". Perfecte opener voor een nieuw seizoen van Vice. Aanrader!

Plot: Sean Carroon is an activist from Northern Ireland. Gina prevents an assassination attempt on him during a speaking engagement. He takes her to dinner as a token of his appreciation for her intervention. The two are drawn to each other and spend a passionate night together. Gina's colleagues are skeptical about her new lover who is under suspicion on an Irish Republican Army weapons deal. Through their street contact Izzy, Crockett and Tubbs are put into contact with a weapons dealer to try and flush out Carroon. They find out Carroon is interested in buying rocket launchers and that, together with the rich businessman Berrigen, he has made plans to blow up a Concord jet. Despite her feelings for Carroon, Gina decides to help her colleagues. During the course of the undercover operation Crockett loses his beloved black Ferrari in a tragic way.

Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Mrt 29, 2007 12:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De witte TestaRossa was/is prachtig, inmiddels een klassieker. Maar de Daytona is veel eleganter, ook al is de Daytona uit Vice geen echte Ferrari. En het feit dat het een cabrio is, heeft veel gave shots opgeleverd. dat was met de witte TR toch lastiger.
Helaas werd de Daytona in deze aflevering opgeblazen. Is wel een toffe scene, de blik van Crockett, heerlijk! En dan natuurlijk die opmerking van Tubbs: "Sold!" hahahahahaha Very Happy Smile Very Happy

When Irisch Eyes Are crying krijgt van mij een 8. Heel goed, maar net niet top.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Meteen nadat ik seizoen 3 EINDELIJK binnen heb gekregen van de week, ging het eerste dvd'tje de speler in om te starten met " When Irish eyes are crying".

Wat een gave episode !
Veel kon ik me er niet van herinneren ( van vroeger ), maar het sprak me ontzettend aan. Waarschijnlijk mede dankzij een voortreffelijke Liam Neeson in de rol van Sean Carroon.
Ik heb altijd een zwak gehad voor Ieren.... weet niet, maar ik vind hun taaltje ook zooooo sexy Laughing ... genieten als die kerel zijn mond open trekt !
En die song erbij..... met een Gina totaal van de kaart.... knap gespeeld.

En jah.... dan ook Don Johnson met zijn "blok" kapsel.... toch wel 1 van mijn favoriete looks die hij door de MV periode heen heeft gehad.

Deze aflevering krijgt van mij, mede door het Ierse tintje eraan een dikke verdiende 9,5 !
Naar boven
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahahaha, ja dat kapsel.... vanaf het moment dat seizoen drie bij Veronica verscheen heb ik jaren lang met een dergelijk kapsel gelopen. Als ik bij de kapper naar binnen ging: "Stekeltjes mevrouw, ik wil stekeltjes, net zoals Sunnie kroket"... mijn Engels was toen nog niet zo goed.... Razz

Naar boven
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahahaha.... LOL Laughing
Naar boven
Fitzcairn2000
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2007 9:33 pm    Onderwerp: sonnie kroket haha Reageer met quote

Tja when irish eyes, liam neeson blijft gewoon goed, ik heb al meerdere films van hem gezien over het Ierse conflict en bijna allemaal zijn goed.

En tja "SOLD" blijft een mega strakke reactie. Ik kan me alleen herinneren dat iedereen maar dan ook iedereen een zonnebril a la sonny wou hebben Smile

En tja lang haar, da's nog steeds iets waar mannen een plus punt bij mij mee kunnen verdienen, en nee niet die matjes en ook niet tot op hun kont maar gewoon blond en a la sonny... zucht zucht zucht zwijmel zwijmel zwijmel

grtz,
Simone
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahahahaha, ja die bril, zo eentje had ik ook. Kortom: stekeltjes ala Sonny, zo'n madonna/Crockett zonnebril en een mintgroen shirtje. Dat was ik ergens in het midden van de 80-er jaren, hahahaha Cool

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: