FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Miami Vice Party
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Trunks

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2007 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

James Sonny Crockett schreef:
Trunks schreef:
Hallo allemaal,

Hartstikke leuk zo'n Miami Vice party, Laat even weten als het zover is? Ik heb een radio programma bij de lokale omroep in Arnhem, ik draai voornamenlijk 80's muziek zo ook veel muziek uit Miami Vice. Het zou leuk zijn als ik de mededeling van een Miami Vice party kan omroepen in mijn programma, of evt een (telefonisch) interview met één van de organisatoren kan doen? Alvast bedankt voor reageren.

Cool dude!!! Natuurlijk maak je vandaag enorm reclame voor deze site heh!

Ik heb deze site al regelmatig genoemd in mijn programma Wink Overigens is al het Miami Vice nieuws welkom, just contact me! Ik zend uit iedere vrijdag tussen 16.00 en 17.00 uur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Za Mrt 20, 2010 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er nog concrete plannen? Lijkt me nice een vice party, ik hou me aanbevolen als deelnemer en als er hulp nodig is met de organisatie geen probleem, vele handen maken licht werk Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: