FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Made for each other.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Dec 08, 2006 4:54 pm    Onderwerp: Made for each other. Reageer met quote

Aflevering: Made for each other.

Rating: 8.5

Opmerkingen: Wat een leuke aflevering, heerlijk ontspannen en Noogie en Izzy samen in een aflevering. Hoewel ik de acteerprestaties iets minder vind is dit echt een van mijn favoriete eps. Chapeau voor het verhaal, en dat Izzy/Noogie duo, meer dan geweldig.

Plot: Crockett and Tubbs are about to break up a counterfeit operation when police reinforcements move in too quickly and allow one of the forgers to set the place on fire. Zito rushes into the burning building to retrieve some of the evidence and his fingertips are slightly burned. Almost at the same time Zito's house is destroyed by fire, apparently from a gas leak. He moves into his partner's small apartment, but Switek's girlfriend is angered by his presence. Meanwhile, Noogie and Izzy use their con-artist expertise in a wacky attempt to apprehend a major stolen goods distributor.

Link: http://www.miami-vice.nl/seasons/season1.php?page=018
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Dec 08, 2006 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Funny one niet 1 van mn favo's hou van humor maar dan kijk ik wel ergens anders naar..leuke second cast ep. gaf ZITO & SWITEK een leuke turn...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 10:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond de ep op zich wel leuk. Hij blijft wel grappig. Ik heb liever het die-hard undercover werk dat Sonny en Rico normaliter doen...Wat me nog het meest tegenviel is dat die gangster een beetje werd geportretteerd als een clown. Waardoor ik zoiets had van tsja maar dan kan ik ook bij Vice als er zulke clowns tegenkom...waren Sonny en Rico dan niet zo bruut, blijkbaar niet als er zulke gebakjes rondlopen... Dit wordt wel weer recht gebreid door afleveringen als Evan maar het is wel een beetje jammer.

Door de humor (het is bij vlagen echt grappig) toch nog een 7
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 1:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Rating: 4

Ik kan er niks aan doen.

Izzy en Noogy zijn echt wel leuk maar om een hele aflevering te dragen? Nope.

En het A-team gehalte was weer erg hoog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: