Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Di Nov 28, 2006 10:05 am Onderwerp: No Exit (AKA Three Eyed Turtle) |
|
|
Aflevering: No exit
Punt: 9,5
Opmerkingen: Wat een geweldige aflevering. Het begint een beetje matig, met een ronduit slechte acteerprestatie van Tubbs. Maar dat mag de pret niet drukken. De verhaallijn is goed, de locaties zijn helemaal geweldig. Je ziet in de opening een fantastisch roze gebouw (hotel?) en natuurlijk is in deze aflevering "the pink house" te zien. Wat een fantastisch mooie art-deco en jaren 80 gebouw. Wat een enorme sfeer ademt deze aflevering. En dan wordt onze schurk meer dan fantastisch neergezet door Bruce Willis. Wat een charisma, wat een drama. En natuurlijk wordt de aflevering afgesloten door een ultieme drama-shot van Don.
De aflevering is in mijn ogen op zich een dikke 10 waard, ware het niet dat ik de acteerprestatie van Tubbs en de figuranten op het vliegveld slecht vind. Jammer, want het had deze aflevering helemaal af gemaakt.
Plot: Crockett and Tubbs are after Tony Amato, an international arms merchant and sometime smuggler. They soon find that Amato mistreats his wife, a timid woman who has tried to leave him several times. Through taps, they learn that Amato is sending his bodyguard to meet a man about an arms deal. Tubbs substitutes for the man and sets up a deal. Meanwhile, Rita has arranged for her husband to be killed, but Crockett steps in and convinces her to work with them. Everything goes well until the last moment when Rita takes matters into her own hands.
-edit-
Ik vergeet natuurlijk de mega vette muziek op het moment dat ze op de boot aankomen om de deal te sluiten. Phil Collins met "Don't Care Anymore". WOW!
Pictures:
 _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Tim A. Janitor
|
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren weer eens teruggezien, omdat ik seizoen 3 alweer uit heb
Mooie aflevering. Vooral toen de plaat van Phil Collins voorbij kwam tijdens de invasie van het schip en de afspraak tussen Tubbs en Amato. |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 5:16 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is een stoer nummer van Phil: "I Don't Care Anymore". Ik kan me nog herinneren dat ik na het zien van deze aflevering direct naar de MP3 ben gaan zoeken. Super aflevering.
Voor Bruce Willis maakt het de moeite waard. Perfecte bijrol. Dan zie je toch dat Willis een heel goede acteur is. Veel newbee acteurs vallen in het begin door de mand. Willis zette een perfecte bad-guy neer.
En mang, dat fenomenale Pink-House........ Need i say more. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Don_Johnson Officer

|
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 9:54 pm Onderwerp: |
|
|
Perfecte aflevering is deze! Kga deze nog vaak terugzien:) Vooral leuk omdat Bruce Willis erin voorkomt en een goede badguy neerzet. _________________ You gotta taste for the money. Now you wanna work for him. |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Za Jul 14, 2007 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
zekers een goede aflevering, Willis heeft het sinsdien ver geschopt, daarna speelde hij jarenlang in de serie moonlighting En daarna zijn defenitieve doorbraak in Die hard.... Yippi ka ye MotherF*cker _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Aug 17, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
In 84 speelde hij in MV, vervolgens begon in 85 ]Moonlighting, dus idd MV is zijn opstap naar een glanzende carriere. HIj speelt bad guy Amato superovertuigend, wat een son of a b##ch... super!
Score: vette 8. _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
Burnett&Cooper Officer

|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
Een van de betere episodes Vooral het einde , helemaal Miami Vice |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2008 11:49 pm Onderwerp: |
|
|
Burnett&Cooper schreef: |
Een van de betere episodes Vooral het einde , helemaal Miami Vice |
Inderdaad, dé MV sfeer in deze aflevering. En dat huis..... _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Wo Jan 16, 2008 10:44 pm Onderwerp: Grappig.... |
|
|
Op de bovenste screenshot is het net of Don Johnson zichzelf als Crockett nog een paar laatste aanwijzingen geeft
grtz,
The Noogman _________________ ___________
Cool dude!! |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 11:25 am Onderwerp: Re: Grappig.... |
|
|
The Noogman schreef: |
Op de bovenste screenshot is het net of Don Johnson zichzelf als Crockett nog een paar laatste aanwijzingen geeft
grtz,
The Noogman |
hahahaha, ja inderdaad, was me nog niet opgevallen. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Do Jan 17, 2008 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de technische ondersteuning
greetz,