FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

The Milk Run.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 8:57 am    Onderwerp: The Milk Run. Reageer met quote

Is hier beschreven.

Gisteren gekeken, en ik moet zeggen dat ik het een enorm mooie aflevering vind. Een uit het boekje zal ik maar zeggen. Een hele mooie prestatie zetten de twee snuiters neer die zomaar denken een fortuin te vergaren. Het opgeblazen lab is een vet compliment waard, dat knalde gisteravond even de woonkamer in. Uiteraard is het einde eentje waar Miami Vice bekend om staat, veel drama, veel emotie. Ik vond hem goed.

Op de Harold - schaal : 9.0

GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond hem redelijk, beetje weinig Vice-vibe.

Wel goed verhaal maar ik mis toch iets.

Ook witte colbertje van Sonny, erg gaaf.

Ik geef hem een 7.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond het een sterk meeslepend verhaal. Erg triest einde, maar die zijn vaak het mooist aan MV vind ik.... zo'n einde van : shit hee !!

een verdiende 8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja...moet zeggen typisch seizen 1 beetje knullig af en toe..Vooral in dat hotel dat ze wachten voor die deal.... ook omdat ze heel jong waren voorla die jongen met die pukkels..
Vond het ook erg emotioneel aan het einde in the airport kiosk scene...
Zo was Vice ...heel mooi...

Maarja ik geef hem een 7.5...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond dit wel weer goede ep.

In het begin een grappige ondervraging van Sonny en Rico (met daarvoor en vrleidende Sonny). Je denkt mmm misschien een luchtige aflevering. Niets is minder waar. Het is een aflevering die op een gegeven moment veranded in een keihard drama.

Ik vraag me niet eens af in hoeverre het onderwerp nog actueel is. Ik weet dat er nog genoeg mensen hetzelfde proberen, en sommigen komen er nog mee weg ook. Misschien nu niet meer met coke maar met base- rommel en andere aangevulde troep. Het is toch een feit dat het nog steeds gebeurd. Echte pure coke zoals in de serie wordt voor jochies als dit tegenwoordig wel erg prijzig om te smokkelen. Door de realiteit van het onderwerp wordt alles wel serieuzer vind ik.

Het onderwerp vind ik goed alleen het had misschien anders vertolkt kunnen worden in plaats van door jochies. Ik denk dat het toen ook anders was de smokkel van de jaren 80 was in opkomst dus ook de wat minder georganiseerde misdaad rook een kansje. Eddie acteert wel goed wanneer de rip-off eindigt in geweld, maar voor de rest had de vertolking misschien wel beter/ anders gekund.

Ik vond "Rain" van Hammer echt goed dit keer een van mijn favoriete Hammer tracks.

De kleding van deze epidode was ook gaaf naast Sonnies witte colbert ook een mooi blauw pak van Rico (ik vind die witte schoenen gaaf)

Al met al vind ik het een 8.0 waard anders wel wat meer maar het minpuntje is toch de jongens vind ik.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: