FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Stil, rustig, geen posts ?!?!?!!?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Barrel69

BerichtGeplaatst: Vr Nov 05, 2010 11:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Still looking around !!
was druk bezig mijn verzameling uit te breiden .....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Nov 05, 2010 11:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En waar bestaat deze uitbreiding dan uit?
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2010 12:31 pm    Onderwerp: Re: stil op het forum Reageer met quote

Remke79 schreef:
denk dat het zo stil is op het forum omdat de serie niet uitgezonden wordt

als dat wel zo was dan zou der meer actievieteit zijn,

zie the a-team wordt onder tussen voor de 3e keer herhaald achter elkaar, en op de fansite is t actief,

als we nou is met ze alleen gaan mailen naar rtl of ze miami vice willen gaan uitzenden wel zo eerlijk he,

en dan kunnen we weer gaan zwijmelen zowel de mannen als de dames op het forum hahaha

Hoeveel mensen kunnen we bij elkaar krijgen als handtekeningactie om MV wederom op TV te krijgen?
Zit aanstaande vrijdag bij de directeur van RTL, dus kan ik dat gelijk meenemen..
By the way, mijn Daytona is te koop!
Greetz
Naar boven
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2010 8:15 pm    Onderwerp: Re: stil op het forum Reageer met quote

Sebastian schreef:
Remke79 schreef:
denk dat het zo stil is op het forum omdat de serie niet uitgezonden wordt

als dat wel zo was dan zou der meer actievieteit zijn,

zie the a-team wordt onder tussen voor de 3e keer herhaald achter elkaar, en op de fansite is t actief,

als we nou is met ze alleen gaan mailen naar rtl of ze miami vice willen gaan uitzenden wel zo eerlijk he,

en dan kunnen we weer gaan zwijmelen zowel de mannen als de dames op het forum hahaha

Hoeveel mensen kunnen we bij elkaar krijgen als handtekeningactie om MV wederom op TV te krijgen?
Zit aanstaande vrijdag bij de directeur van RTL, dus kan ik dat gelijk meenemen..
By the way, mijn Daytona is te koop!
Greetz

Mijn handtekening heb je symbolisch al bij deze, ben er helemaal voor als RTL4 of een andere zender deze tijdloze en ongeƫvenaarde 'meer dan' politieserie opnieuw zou uitzenden. Kan dan gelijk MV.nl meer bekendheid krijgen, evt een prijsvraag hieraan wijden, een MV acteur strikken voor een intervieuw, de actuele muziekclip 'Miami Vice' van Ft. Sef, Gers & Sjaak hieraan verbinden, noem maar op. Very Happy
Leon
Janitor

BerichtGeplaatst: Zo Dec 12, 2010 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wil Don Johnson niet, hij zegt dat hij te oud en uitgeleefd is om Sonny Crocket te spelen en dat hij dat het karakter niet wil aandoen.

Jammer, maar kan ik op zich wel begrijpen.

Philip Michael Thomas staat er wel wagenwijd voor open trouwens.
Naar boven
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Dec 12, 2010 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leon schreef:
Wil Don Johnson niet, hij zegt dat hij te oud en uitgeleefd is om Sonny Crocket te spelen en dat hij dat het karakter niet wil aandoen.

Jammer, maar kan ik op zich wel begrijpen.

Philip Michael Thomas staat er wel wagenwijd voor open trouwens.

Wat mij betreft ook goed, dan is in het verhaal Sunny inmiddels van baan veranderd, zit ondergedoken, is overgeplaatst naar een divisie ver weg van Miami waar we hem niet tegenkomen or whatever Cool.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: