FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Evan
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2006 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hebben ze nog steeds, vooral de gay-scene.

Dus, Mook, er is nog hoop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2006 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Im feeling sooo gay todat lets stuff a cucumber in my pants...
They think i have armadillo's my trousers!!

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2006 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aha Evan. Een vanmijn all time favo's

De ep begint al in de loods. Ik weet niet wat het is maar zo'n kale Miami vlakte met een beetje schemering een loodsje en een palmboom en je hebt mij al in de aflevering. Sonny en Rico wisslen af met Switek en Zito. en staan op de uitkijk. Mooie demonstratie van de Mac 10's van Evan met Peter Gabriel op de achtergrond... Goeie intro.

Wat ik verder ook goed vond in de aflevring was Jan Hammers score. Ik vind persoonlijk Evan" nog beter dan "The talk". Bij "Evan" heb ik echt het idee dat de helden met iets gevaarlijks bezig zijn undercover zeg maar bij "de talk" is het vooral emotie van Crockett.

Verder is de angst die Don portretteerd bij Guzman thuis wanneer Evan de trap af komt lopen tijdens de deal erg goed. Ook William Russ speelt goed in die scene: "What it is blood". Ook later wanneer hij dronken de boel opbiecht in OCB erg goed gewoon.

En dan de laatste deal. Sonny probeert rustig te blijven en Rico ondervraagt hem, Sonny negeert de vraag en praat er overheen. De deal loopt zuur en Guzman rekent af met Evan. Sonny krijgt nooit de kans om het uit te praten met Evan...dat wat Rico vroeg is Sonnys geweten. Mooie t.v.

Ik geef de episode uiteindelijk een 9.0 Er zitten wel wat foutjes in maar dit is gewoon serieuze t.v. (drama) hier kunnen ze vandaag de dag nog een puntje aan zuigen.
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 7:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

4Vice schreef:

De ep begint al in de loods. Ik weet niet wat het is maar zo'n kale Miami vlakte met een beetje schemering een loodsje en een palmboom en je hebt mij al in de aflevering. Sonny en Rico wisslen af met Switek en Zito. en staan op de uitkijk. Mooie demonstratie van de Mac 10's van Evan met Peter Gabriel op de achtergrond... Goeie intro.

Wat ik verder ook goed vond in de aflevring was Jan Hammers score. Ik vind persoonlijk Evan" nog beter dan "The talk". Bij "Evan" heb ik echt het idee dat de helden met iets gevaarlijks bezig zijn undercover zeg maar bij "de talk" is het vooral emotie van Crockett.

Verder is de angst die Don portretteerd bij Guzman thuis wanneer Evan de trap af komt lopen tijdens de deal erg goed. Ook William Russ speelt goed in die scene: "What it is blood". Ook later wanneer hij dronken de boel opbiecht in OCB erg goed gewoon.

En dan de laatste deal. Sonny probeert rustig te blijven en Rico ondervraagt hem, Sonny negeert de vraag en praat er overheen. De deal loopt zuur en Guzman rekent af met Evan. Sonny krijgt nooit de kans om het uit te praten met Evan...dat wat Rico vroeg is Sonnys geweten. Mooie t.v.

Ik geef de episode uiteindelijk een 9.0 Er zitten wel wat foutjes in maar dit is gewoon serieuze t.v. (drama) hier kunnen ze vandaag de dag nog een puntje aan zuigen.

Mooi review. Moet je vaker doen!!
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 1:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

4Vice schreef:

Man, je slaat de spijker op zijn kop. Alleen het intro is al meteen Bam!

Muziekje er bij van Peter Gabriel en ik zit aan het scherm geplakt. Echt dat dreigende sfeertje, super.

Ook al heb je het 100 keer gezien, toch heb je de hele tijd het gevoel dat je iets mist/over het hoofd ziet omdat je zo in gedachten verzonken bent door het intro. Wat een sfeer.

Echt mega.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

4Vice schreef:

Ook William Russ speelt goed in die scene: "What it is blood". Ook later wanneer hij dronken de boel opbiecht in OCB erg goed gewoon.

Oh zeker William Russ vond ik qua type een loser maar hij acteerde wel goed en dramatisch dat stukje in OCB idd was erg goed dat hij bij SC uithuilde.
Vind het ook een goede episode...de laatste hele mooie shot waarbij hij Evan (now its your turn) in zijn armen heeft en dat Tubss een arm op zij schouder legt wil ik vastleggen op de gevoelige plaat en daar wat moois van maken ..

http://www.totaldesigns.nl

Laatst aangepast door MOOKIE op Do Aug 31, 2006 9:11 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="James Sonny Crockett"
Mooi review. Moet je vaker doen!![/quote]

Thanks man, ik doe mijn best. Wink
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 9:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hem gisteren nog eens bekeken. Zeeer mooie aflevering moet ik zeggen met inderdaad zeer sexy locaties. Zoals 4vice meldde, is de opening een uit het boekje, de toon is gezet.

Zoals Mookie al meldde is het huis een geweldige locatie, ik heb een fotootje gevonden:

Zelf vind ik deze aflevering een dikke 9 waard alhoewel er weinig actie in zat.

Ik heb overigens wel nog een goof gevonden: bij de openingsscene waar Evan met die grijze limo naar buiten rijdt en die auto ramt is een goof te zien. Bij de shot vanuit de auto zie je dat de limo inrijdt op de rechtsachter flank van de gereedstaande auto. Bij het shot van buiten zie je dat de auto van voren geraakt wordt, op de motorkap. Dus is die ineens 180 graden gedraaid.

Wat me de laatste tijd ook enorm opvalt is dat je dingen vanuit de film (2006) in de serie ziet. In Evan zie je op het einde bij de shipyard als Guzman aankomt die witte BMW 7-serie. In de film zie je bij de eind scene bij de shipyard ook een witte BMW 7-serie staan.

http://www.miami-vice.nl/seasons/season1.php?page=021
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 11:27 pm    Onderwerp: nee, niet mee eens...maar daar is een forum voor...toch? Reageer met quote

Beste Mookie, dat over die typecasting ben ik niet met je eens. Ik vind dat dit personage een uitstraling heeft van een onberekenbare griezel, iemand die jou net zo makkelijk door je kop knalt. Misschien scheelt het dat ik de acteur niet ken van andere series...
Ik vond deze scene samen met de muziek van (Phil Collins toch..?) echt heel lekker om te zien. Maargoed smaken verschillen...

greetz,

The Noogman
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry Noogman maar nummers van Phil Collins komen in deze aflevering niet voorbij... Ik ben het met je eens dat de acteur goed speelt. Als je in een happy family serie speelt en ook zo een serieuze rol kan neerzetten...

Wow Harold dat klopt van die witte BMW 7 serie in Evan en in de film...netjes
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 9:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Toen ik de DVD van seizoen 1 binnen had was Evan de eerste aflevering die ik ging bekijken. Alle bovenstaande reviews kloppen: het is een fantastische aflevering. De muziek past ook bij deze aflevering zo fantastisch goed bij de beelden. Zowel de nummers van Jan Hammer (Evan en The Talk) als de muziek van Peter Gabriel.

Er zit veel mooie kenmerkende eighties muziek in Miami Vice. Phil Collins, Russ Ballard, Glenn Frey en Peter Gabriel zijn wat mij betreft de artiesten die op een of andere manier de meest herkenbare Vice muziek hebben geleverd (naast natuurlijk hofcomponist Jan Hammer) Het "Biko" moment in deze aflevering, In the air Tonight in Brother's keeper, you belong to the city in Prodigal Son.... Wat een heerlijke herinneringen, ik ga even een DVD-tje opzetten... Very Happy

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: