| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1400 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 3:28 pm Onderwerp: Quantum Leap |
|
|
Nog een erg goede serie, Quantum Leap. Hier een site met meer info: http://www.projectquantumleap.com/
Seizoen 1 DVD 1 t/m 3 worden nu ter download aangeboden via de newsgroepen. Als iemand een NZB-tje wil dan hoor ik het graag. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Sundowner Officer
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 59 Woonplaats: Langenfeld (Rheinland), Germany
|
Geplaatst: Za Sep 02, 2006 10:18 am Onderwerp: |
|
|
Now I have the Season 1, too!!!!! Yiippiieehhhh!!!!!!!!!!
It was one of the greatest TV Shows, I've ever seen!  _________________ "Hat geleckt vom Stoff, trotzdem tickt er noch" Tubbs (Heißes Pflaster Miami) |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Za Sep 02, 2006 12:43 pm Onderwerp: |
|
|
| van gehoord, nooit gezien..... |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 02, 2006 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
Seizoen 1 is alweer uit helaas. Ik zeg: is een must-see.
Maar ja, net de laatste dvd van seizoen 3 4400 binnengevist. Afleveringen 9-13. Moet je raden wat ik ga kijken de komende tijd buite Vice. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
| Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Sep 04, 2006 9:01 am Onderwerp: |
|
|
Quantum Leap erg leuke serie altijd...ook de acteur was goed... _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Sundowner Officer
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 59 Woonplaats: Langenfeld (Rheinland), Germany
|
Geplaatst: Ma Sep 04, 2006 5:47 pm Onderwerp: |
|
|
What Esther! You haven't seen the show?!?! Great Scott!!!
It is really a must-see!!! Watch it and you love it! Great characters, great stories!  _________________ "Hat geleckt vom Stoff, trotzdem tickt er noch" Tubbs (Heißes Pflaster Miami) |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Sep 12, 2006 12:28 pm Onderwerp: |
|
|
I ordered the season 2 copy from bol.com. It is due for release on 21st of september. Looking forward to it's arrival.  _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Di Sep 12, 2006 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
hmmmm... volgens mij mis ik hier wat....  |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Sep 22, 2006 8:16 am Onderwerp: |
|
|
En jawel hoor, gisteren lag de DVD op de spreekwoordelijke deurmat. Netjes op tijd, chapeau voor Bol.com, en wat mij betreft een serieuze "must-have". De box is in dezelfde stijl als de season 2 box van miami vice, 6 harde flipovers, in een kartonnen box. Hij is dan ook afkomstig van Universal, dus ik denk dat dit de nieuwe standaard is voor DVD boxen. Ik vind het persoonlijk niet erg.
Wel een klein puntje van kritiek: nergens op de box is een overzicht te vinden van welke episodes waar staan, tenministe niet op de buitenkant. Dat vind ik een beetje jammer.
Maar desalniettemin, ik ben weer uren zoet met 22 nieuwe afleveringen.
Nu season 3 van Miami Vice nog....... Season 3 van Quantum Leap is al aangekondigd voor 23 november. En in de US zijn alle seizoenen verkrijgbaar. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 3:00 pm Onderwerp: |
|
|
Wat is een nzb-tje?
Quantum Leap = Top! _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
| Naar boven |
|
 |
|