Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Vr Sep 22, 2006 8:33 am Onderwerp: Miami Vice 2006 movie op DVD |
|
|
Op 14-december komt de Miami Vice movie op DVD uit. Hij via bol.com al te reserveren en gaat net geen 2 tientjes kosten.
Persoonlijk vind ik het een mooi kerstcadeau, en ik ben aan het denken weer een prijsvraag te organiseren en de DVD te verloten.
Info:
130 Min.
Releasedatum: 14.12.2006
Beschrijving:
De cocaïne-cowboys uit de jaren 80 zijn er niet meer, maar Miami, met de charme van Casablanca, de undercoveragenten en de succesvolle uitstraling en invloed van de televisieserie van Michael Mann zien we op volle sterkte terug in deze bioscoopfilm van Miami Vice. Ricardo Tubbs (Academy Award-winnaar Jamie Foxx) is een levensgenieter en uiterst slim. Hij woont met de in de Bronx geboren informatie-analist Trudy (Naomie Harris). Ze werken undercover mee aan het vervoer van drugs naar Zuid-Florida met het doel een bende te pakken die drie moorden gepleegd heeft. Sonny Crockett (voor het ongeoefende oog gaat hij soms onorthodox te werk, maar hij gaat nooit buiten z'n boekje) heeft uitstraling en flirt graag. Tot hij, terwijl hij undercover werkt met de leverancier van de drugs voor Zuid-Florida, een liefdesrelatie krijgt met Isabella, de Chinees-Cubaanse vrouw van een wapens- en drugshandelaar.
Als undercoveragent kun je het best gewoon jezelf blijven met het volume hoog, gewoon lekker los gaan. De heftigheid van deze zaken drijft Crockett en Tubbs tot het randje. Hun ware en valse identiteit lopen door elkaar, agent en toneelspeler worden één. Dat geldt voor Crockett in zijn verhouding met Isabella en voor Tubbs in het uitlokken van een aanslag op mensen die hem dierbaar zijn. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Sonny Moderator

|
Geplaatst: Vr Sep 22, 2006 10:02 am Onderwerp: |
|
|
Is dat dan 20 euro ofzo??? 2 tientjes is voor mij denk ik 20 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Sep 22, 2006 10:42 am Onderwerp: |
|
|
Sonny schreef: |
Is dat dan 20 euro ofzo??? 2 tientjes is voor mij denk ik 20 |
€ 19,99
Link naar bol.com. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Sep 26, 2006 11:09 am Onderwerp: |
|
|
En de dvd cover:
 _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Sep 29, 2006 8:51 am Onderwerp: |
|
|
Okee, ik zal de film dus als prijsvraag gaan uitdelen. Ik meld bij deze alvast een disclaimer aan:
Alle antwoorden die binnenkomen door middel van "externe sites" zijn bij voorbaat ongeldig.
Ik ga het anders doen trouwens: alleen forummers kunnen winnen en ik ga dagdagelijks voor een week lang vragen stellen over de meest uiteenlopende miami vice zaken. De antwoorden kunnen via mail worden gegeven en degene die de antwoorden post op het forum is gediskwalificeerd en komt niet meer in aanmerking voor de prijs. Degene met de meeste punten krijgt de prijs. Bij een gelijk aantal punten zal ik gaan loten. Degene die het eerste het (de) juiste antwoord(en) geeft krijgt een punt extra.
Ik geef 1 film weg.  _________________ --Smooth, that's how we do it.--

Laatst aangepast door James Sonny Crockett op Do Dec 07, 2006 9:35 am, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Sep 29, 2006 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
CEWL.... ik hou wel van spelletjes  |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Zo Okt 01, 2006 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ook ghehehe..  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Di Okt 03, 2006 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
tel mij erbij!!!  _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
DaTubbsMaster Trainee

|
Geplaatst: Do Okt 12, 2006 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb m al in perfecte kwaliteit op dvd (illegaal - ugh ugh). |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Okt 12, 2006 4:03 pm Onderwerp: |
|
|
DaTubbsMaster schreef: |
Ik heb m al in perfecte kwaliteit op dvd (illegaal - ugh ugh). |
Tsja, kom ik terug op mijn uitspraak, een illegale dvd kan op dit moment echt niet perfect zijn. Het zal geen 5.1 sound zijn en meestal een CAM. Even afgezien van de samples die Universal vaak rondstuurt. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Sonny Moderator

|
Geplaatst: Za Okt 14, 2006 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
Wrong hoor. In amerika is hij al uit zelfs. Dus zijn er al dvd rips ervan  |
|
Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Za Okt 14, 2006 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
ow.... volgens hier is 'ie ook pas op 5 december ( jeuj sinterklaas ) in de US in de winkels hoor....
Baai de weg.... wanneer begint de wedstrijd ?  |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Okt 16, 2006 10:39 am Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet of ik wel een rip off wil (kan ik de film net zo goed downloaden...) Het gaat me om de echte versie...Ik ben daarom wel geinteresserd in die prijsvraag.  _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Okt 24, 2006 10:27 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb begrepen dat Universal als een van de eerste Miami Vice op HD-DVD wil gaan uitbrengen. Deze is dus niet af te spelen op een "normale" DVD speler. De DVD heeft wel 19 minuten extra materiaal kennelijk. Kijken wanneer deze op de nederlandse markt verschijnt. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Remich Trainee

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 7:08 am Onderwerp: |
|
|
ik ga hem morgen bij van Leest halen, puur voor de zonnebril. De film heb ik al een dikke 3 weken, maar de extra's zitten er niet bij, wel DVD-kwaliteit. Maar extra's en zonnebril is die 12 euro makkelijk waard. Hoop alleen nog dat ze er zijn, was dit weekend niet in staat eentje te kopen  |
|
Naar boven |
|
 |
|