Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Aug 18, 2006 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben de film nog een keer gaan kijken...ik raad het aan. Wie heeft trouwens de making of gisteren gezien? Ik was onder de indruk echt waar _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Za Aug 19, 2006 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
oops.... de making of heb ik gemist... ik zat weer in de bios .
Maar ik was er toch al niet zo razend enthousiast over, dus geen ramp in mijn geval  |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Za Aug 19, 2006 7:01 pm Onderwerp: |
|
|
Keppum op dvd staan, die making of. Ik vond hem wel goed. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 8:17 am Onderwerp: |
|
|
Ik had vanochtend ook nog een stukkie op .org geschreven. ff copy/paste actietje doen:
Ontopic:
I saw the movie last week. If i must rate it now i would give it a 6. A little disorientated i came out of the theater. And now 5 days later i still don't know how to describe the movie. I missed a whole lot of it, as if too much has been cut off from it. (And from what i hear this is the case). Like some things suddenly has been solved. Like the rabbit in the black hat. ***poof*** gone.
Isabella wasn't as annoying as i presumed in the first place. I found Castillo reasonable, but just because of the fact he wasn't shown a lot. I missed the crew (Larry, Zito) and couldn''t place Gina and Trudy. The shootout in the end was also reasonable, because i couldn't quiet trace who was shooting who after a while.
But, i'm still doubting, Ã've got the movie in my head for over 5 days now, this must mean something. I think this movie must grow to you. It doesn't get me as for example Se7en did, but i think that when i'll see this movie again i will rate it higher.
Note: i most enjoyed the José Yero character, that character just was phenomanal.
 _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:14 am Onderwerp: |
|
|
Die vent lijkt wel een Arabier !! kan zo met een "aanslag" film meespelen of Shouf Shouf HABIBBI 2...(Ok lame i know)..
Anyway ik steun je topic op MV.org.
You the mang! _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:25 am Onderwerp: |
|
|
Bin Laden als zakenyup.
Zo ziet ie eruit. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:29 am Onderwerp: |
|
|
Inderdaad!!!!!! ghehehehe.. _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:33 am Onderwerp: |
|
|
MOOKIE schreef: |
Die vent lijkt wel een Arabier !! kan zo met een "aanslag" film meespelen of Shouf Shouf HABIBBI 2...(Ok lame i know)..
Anyway ik steun je topic op MV.org.
You the mang! |
Ik vind die kerel dus echt geweldig heh. Geknipt voor de rol. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:58 am Onderwerp: |
|
|
Is ook een goeie acteur...zekerssss...(Bin laden trouwens ook ) _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 12:11 pm Onderwerp: |
|
|
Montoya was ook sterk vertolkt in de film. _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Di Aug 22, 2006 9:09 pm Onderwerp: |
|
|
Heb gister avond eindelijk de Miami vice movie gezien.
Ik vond het een sterke film. Ik verwachtte eigenlijk ook niks anders. Hij was snel en gewoon heerlijk.
Wat ik vooral sterk vond was het camerawerk. Dat er gefilmd werd met een HD camera. En dan vooral ook de scenery(achtergronden). Gewooon mooi zoals die luchten en de stad etc in beeld kwam. Er was niet continu aandacht voor de acteurs maar ook voor de mooie plaatjes. Dat vond ik in Colleteral ook sterk. En dan toch weer de muziek. Destijds was het Jan hammer en de andere pop artiesten en nu de hedendaagse muziek. Precies mooie getimed weer die muziek, dat maakte ook weer de film compleet net als toen. Heerlijk ook die scene in die powerboat naar cuba. Ik vond het acteerwerk verder ook sterk.
Maar wat voor mij de film net dat tintje extra gaf was vooral de achtergronden/weergave en muziek(timing daarvan). En die shoot out aan het eind deed me denken aan HEAT, wat een knallen(cool).
Strakke film die ik zeker nog veel zal bekijken. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Wo Aug 23, 2006 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
By the way moest ik wel wennen aan Castillo met z'n bolle toet.
las gister dat Mann Edward James Olmos nog had gevraagd maar dat hij het te druk had met Battelstar galactica. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Wo Aug 23, 2006 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Damn, je maakt me net zoals 4Vice doet enthousiast, Castillo.
Ik moet hem toch snel eens gaan bekijken. Ik wacht ff tot de hype over is gewaaid(wat ie albijna is) en dan ga ik hem thuis op DVD lekker in mijn uppie bekijken en analyseren. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Aug 23, 2006 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ahaaaaa hier zat ik nu op te wachten...een medestander in mijn oordeel. Ik had het niet meer verwacht maar toch is er nog iemand die de film iets vond.
Een sterke film...hmmm het hadden zo mijn woorden kunnen zijn. Achtergronden lucht etc. zijn zoals je zei prachtig in de film. Zijn ook ver van te voren gescreened door Mann. Zoals Foxx in de making of Miami Vice zei: Mann finds places the world didn't even knew they existed.
Natuurlijk heeft het ook met het filmwerk te maken, inderdaad met HD camera (ik weet niet precies wat het inhoudt maar je krijgt er mooie collateral-achtige beelden van).
Ik vond de muziek ook goed gekozen, maar het beste vond ik toch wel het verhaal een mooie mix van eps en de zeer realistisch overkomende actie. Ik ben het met jou review eens, want ook de shootout aan het einde deed mij denken aan heat. Had je de making of al gezien? _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 11:43 am Onderwerp: |
|
|
De film was wel grappig... leuke blockbuster... kan het gewoon niet mixen met the series...thats all folks _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
|