FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Calderone's Return 1 en 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DaTubbsMaster
Trainee

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond Calderone's return juist de leukste van seizoen 1! Maarja, smaken verschillen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 3:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is het iemand by the way opgevallen dat calderone ook in The Prodigal son speelt? In the prodigal son heb je de "Revilla's" Die baas met die lange haren(columbiaan) is de dezelfde acteur als degene die Calderone heeft vertolkt. Let maar eens goed op. Ik ben heel erg scherp in gezichten en ik herkende hem. Hij ziet er off course wel anders uit. Maar kijk en luister maar eens goed.

Wat ik trouwens ook slecht vond in die aflevering is dat die DEA agent die in de pilot scot wheeler speelde ook in the prodigal son terug is, weer als DEA agent. Slecht vind ik dat. In Tale of the goat(season 2) is Leon mohammed (die neger uit de pilot van seson 1) ook weer terug als iemand anders. Zo heb ik wel vaker acteurs en actrices die al eerdere rollen speelden als figurant o.i.d terug gezien in andere aflevringen. Dit zijn wel dingen die ik slecht vind.

Maar Miami vice blijft the best there is!! Cool

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga het zeker eens bekijken, het was mij in ieder geval niet opgevallen. Wel vond ik de acteur die Calderone speelde erg goed spelen. Dat hij nog eens gevraagd werd is wat mij betreft wel te verantwoorden.
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jazeker hij speelde het goed. Echt een gladde schurk. Had ook makkelijk in de nieuwe film kunnen meespelen. Die rol had dan wel gespeeld kunnen worden door Marc antony die latijns amerikaanse zanger die met Jennifer Lopez is. Hij heeft net zo'n gladde kop als Calderone, beetje die lach van z'n kop en een stalen kop en hij had zo door kunnen gaan voor de Calderone uit 2006 in de nieuwe Miami vice film. Ach ja die Coke baas uit deze film met die stalen kop en baard was ook wel geloofwaardig in z'n rol.

Naar boven
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Castillo schreef:
Die rol had dan wel gespeeld kunnen worden door Marc antony die latijns amerikaanse zanger die met Jennifer Lopez is. Hij heeft net zo'n gladde kop als Calderone, beetje die lach van z'n kop en een stalen kop en hij had zo door kunnen gaan voor de Calderone uit 2006 in de nieuwe Miami vice film.

Verdomd.....nou je het zegt.

Inderdaad een goeie, ja. Ik heb hetzelfde met die Gary Dourdan van CSI.

Maar ja, had ik al 1324 keer verteld.
Naar boven
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

GoldcoastOCB schreef:

Inderdaad een goeie, ja. Ik heb hetzelfde met die Gary Dourdan van CSI.
Maar ja, had ik al 1324 keer verteld.

Hmm... je mag best zeggen dat je er een zwak voor hebt hoor Larz Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Castillo schreef:
Is het iemand by the way opgevallen dat calderone ook in The Prodigal son speelt? In the prodigal son heb je de "Revilla's" Die baas met die lange haren(columbiaan) is de dezelfde acteur als degene die Calderone heeft vertolkt. Let maar eens goed op. Ik ben heel erg scherp in gezichten en ik herkende hem. Hij ziet er off course wel anders uit. Maar kijk en luister maar eens goed.

Wat ik trouwens ook slecht vond in die aflevering is dat die DEA agent die in de pilot scot wheeler speelde ook in the prodigal son terug is, weer als DEA agent. Slecht vind ik dat. In Tale of the goat(season 2) is Leon mohammed (die neger uit de pilot van seson 1) ook weer terug als iemand anders. Zo heb ik wel vaker acteurs en actrices die al eerdere rollen speelden als figurant o.i.d terug gezien in andere aflevringen. Dit zijn wel dingen die ik slecht vind.

Maar Miami vice blijft the best there is!! Cool

Van Calderon wist ik dat hij ook in Prodigal son speelde. Dit is idd veel vaker zo. zoals jij al zei Scott Wheeler, Leon, Izzy/ Trini desoto... de schutter dit Tubbs broer doodde komt ook in Prodigal son de boel verstieren. De bad guy uit die in Golden Triangel 2 Castillo veraden heeft (die bolle) en werkt voor de bad guys, verneukt Lombard in de gelijknamige ep. The internal affairs guy die Sonny probeert te naaien speelt in Payback als rechterhand van Frank Zappa etc. etc. Ik weet niet of dit met geld te maken heeft maar het oogt niet prof. Misschien weet iemand wat de reden hiervoor is/ was?
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja inderdaad had die ook wel op kunnen halen als ik even door gegaan was. Wat mij ook opviel is dat die meid uit de aflevering "Little mis dangerous" ook op dezelfde DVD van season 2 door beeld liep als figurant toen Sonny in die andere aflevering die stewardess scharrel op stond te wachten die later aan een geknapt bolletje overlijd. Die meid uit little mis dangerous loopt dan met een man die haar omarmd door beeld op het moment dat het vliegtuig leegloopt. Wie was dat ook opgevallen????

Al die gasten speelden waarschijnlijk een rol extra om dat er toen de tijd wellicht niet zoveel goede acteurs waren. Verzin maar een voorbeeld. Was wel slecht inderdaad.

Naar boven
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yep die figuranten oho wat slecht (doet niets af aan de serie trouwens maar is gewoon een beetje slordig). Maar dit laatste wist ik niet! Ga ik ff naar kijken. We moeten hier een speciale thread van maken...wacht eens was die er niet al Embarassed
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Nov 25, 2006 9:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren heb ik CR1 nog maar eens gekeken, maar dan samen met alle commentaar uit deze thread. Ik moet mijn mening bijstellen, hoewel ik het acteerwerk van Rico iets minder vind en dat de shots van de daytona soms wel erg vaak terugkomen vind ik de aflevering toch een 7.5 waard.
Overigens is dit ook de aflevering waarin we afscheid nemen van Ltd. Rodriguez.

Ik moet wel zeggen dat ik de discussies zoals in deze thread gevoerd werden de laatste tijd wel enorm mis mannen!!!!
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ook. Ik mis het en daarom blijf ik terugkeren naar de site en blijf ik MV kijken. Ook al ben ik soms een tijd weg. I'll be back.
Robsta
Officer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2007 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is het trouwens iemand anders ook opgevallen dat als ze in CR2 naar de bahama's varen (de voices scene) dat crocket de scarab rechts bestuurd, en de terugweg crocket de scarab links bestuurd?

2 boten of spiegeling van de camera Question Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2007 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Robsta schreef:
Is het trouwens iemand anders ook opgevallen dat als ze in CR2 naar de bahama's varen (de voices scene) dat crocket de scarab rechts bestuurd, en de terugweg crocket de scarab links bestuurd?

2 boten of spiegeling van de camera Question Very Happy

Het zelfde met de aflevering Smuggler's Blues, er zijn 2 vliegtuigen gebruikt, de ene keer heeft de propellor van de motor 2 "wieken", de andere keer 3 stuks. Ik zal eens kijken of ik er wat pics van kan vinden.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 1 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: