FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Oud gezicht op een nieuwe site

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
martijn

BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 4:52 am    Onderwerp: Oud gezicht op een nieuwe site Reageer met quote

Hallo allemaal,

Echte fans kennen mij vast wel van miami-vice.org en mijn eigen website www.jan-hammer.net

Ik mocht miami vice pas kijken tijdens de laatste afleveringen van seizoen 3 (bezorgde ouders etc) maar was eigenlijk meer onder de indruk van de muziek en daarna pas van de serie zelf.

Kocht zo'n beetje alles wat ik kon betalen met mijn zakgeld / krantenwijk geld en heb de tapes helemaal stuk gedriaad in mijn walkman. Was werkelijk helemaal idolaat van Jan Hammer's muziek en hield er zelfs een spreekbeurt over op school Smile

In 2003 ging ik weer eens zoeken op Internet met het idee "wat vond ik vroeger nou ook alweer helemaal fantastisch" en zo kwam ik uit bij miami-vice.org.
Daar flink wat gepost en heel veel mensen leren kennen.....

En toen kwam het vervelende moment.... Ik verloor mijn baan (dank je wel devoteam!) en zat dus zonder werk.
Ik begon dus met het maken van mijn eigen website en 4 maanden later ging het ding live.

In een baldadige bui de manager van Jan Hammer gemaild om te vragen naar een interview per e-mail. Helaas niet per interview, maar hij wilde me graag helpen per telefoon........... *slik* en zo geschiedde, na bijna 20 jaar had ik mijn held aan de telefoon..... wie had dat ooit kunnen denken tijdens mijn spreekbeurt? Smile

Daarna naar Miami geweest nadat ik nieuw werk had gevonden in 2004 en heb daar Tiffany ontmoet van miami-vice.org en Rick Bravo die ons de grand tour van Miami heeft gegeven incl het showen van alle locaties uit de serie waar hij ooit gefilmd heeft.

Ik hou deze site in de gaten en zal posten wanneer ik denk iets zinnigs te kunnen melden Smile

Grtz,

Martijn
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 6:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Martijn. Jouw introductie was voor mij al gesneden koek, want ook ik zit al een hele tijd op .org. Een site die helaas alleen nog maar een forum bevat, en een tijd geleden geplaagd werd door wat vervelende individuen.
Wel een site die bol staat van mensen die echte fans (R2, PF, FM en noem ze maar op) zijn en heel wat achtergrond informatie geven. Ik kom er graag moet ik zeggen. Daarom heb ik deze site ook opgezet. Van de ene kant om een puur Nederlandstalig forum neer te zetten, van de andere kant om toch de achtergrond informatie te plaatsen die we nu missen op .org. Want die episode guide was toch wel heel erg handig moet ik zeggen.
Jouw unofficial jan-hammer.net site is ook een plek waar ik wel eens ben geweest alhoewel Jan Hammer mij persoonlijk minder "surftijd" kost dan MV. De site ziet er heel goed uit, daarom staat 'ie ook vermeld op de links pagina.

Kortom, Martijn, welkom, wellicht kunnen wij vanuit NL de conventie een beetje begeleiden?

Mvg, James Sonny Crockett aka Harold ake hadecomdotnl op .org

P.s. als je contact met me wil opnemen: (geldt uiteraard ook voor andere forumleden)
- info@miami-vice.nl (mail)
- bondage_j@hotmail.com (msn)
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 10:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Martijn,

Welkom op MV.NL.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 12:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een gezellige boel!
Ik zag dat Ell.a ook is aangemeld Very Happy
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 12:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tony Arcaro schreef:
Wat een gezellige boel!
Ik zag dat Ell.a ook is aangemeld Very Happy

Sterker nog, van Ell.a krijg ik een hele zooi afbeeldingen van de episodes. Mooi voor de episode guide.

Goedemiddag Tony.
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goeiemiddag...
Dat is super van haar!

Ik ben bij ep: "Bought and Paid for"
Smile
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 4:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Martijn Cool

Je gaat je hier zeker vermaken.

4Vice
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: