FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Probleem met de tijdzone

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 9:25 pm    Onderwerp: Probleem met de tijdzone Reageer met quote

All,

Mr. GoldcoastOCB maakte terecht de opmerking dat de tijd bij het posten niet goed staat. Dit klopt, de tijd loopt een uurtje achter. Ik weet nog niet wat het probleem veroorzaakt, daan ben ik nog mee bezig. De instelling op het forum heb ik al veranderd van GMT+1 naar GMT+2, maar dat helpt helaas niet.

TBC (ofwel to be continued).
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 9:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmmmmm, daar is geen fix voor. Het zit namelijk in het userprofile. Eenmaal aangemaakt, dan moet een gebruiker dat zelf veranderen. Het probleem ligt in het feit dat -omdat het nu zomertijd is- wij nu "GMT+2" tijd hebben ipv "GMT+1". In je userprofile stond GMT+1, dus in dit geval een uur vroegen dan dat het hier daadwerkelijk is.

Dat betekend dus dat ik voor alle users die GMT+1 hebben ingesteld dit moet veranderen naar GMT+2 op het moment dat de zomertijd ingaat en terug naar GMT+1 als de wintertijd ingaat.

Gelukkig in deze tijd van de automatisering kun je dat soort dingen schedulen. Eens kijken of ik morgen een scriptje kan bouwen die dat kan.

Uitdaging voor Harrie. Confused
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: