Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 9:42 am Onderwerp: |
|
|
Tja, het blijft altijd apart om die meuk in het duits te horen. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 10:16 am Onderwerp: |
|
|
Maar de shots en music zijn weer geweldig heerlijk!! _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Aug 18, 2006 7:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik kan ook echt niet wachten tot het derde seizoen uitkomt...wanneer komt ie eigenlijk? _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
graafb Officer

Geregistreerd op: 21-8-2006 Berichten: 51 Woonplaats: Berg en Terblijt
|
Geplaatst: Di Aug 29, 2006 10:35 pm Onderwerp: |
|
|
John Donson schreef: |
Season3: duister qua look, sfeer... meer drama als season 1&2 (mening).
That' s why I like it, realiteit en emoties krijgen een grotere rol (ook mening). |
Miami Vice moest in het derde seizoen wel veranderen, ze konden niet eeuwig doorgaan met de pasteltinten en dezelfde soort sfeer. Het moest daarom iets volwassener overkomen.
Maar ja het blijft natuurlijk een mening |
|
Naar boven |
|
 |
graafb Officer

Geregistreerd op: 21-8-2006 Berichten: 51 Woonplaats: Berg en Terblijt
|
Geplaatst: Do Sep 07, 2006 4:50 pm Onderwerp: |
|
|
Die stemmen zijn inderdaad fantastisch, maar ik moet er niet aan denken om Miami Vice met Nederlandse stemmen te kijken. Wat een afgang zou dat zijn, stel je voor Frans Bauer als Castillo of Ali B. als Tubss, hahaha.
Ben blij dat ik geen Duister ben. |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Zo Dec 24, 2006 3:37 pm Onderwerp: Re: Crockett's new ferrari |
|
|
En dit krijgen we binnenkort hoogstwaarschijnlijk allemaal op DVD. Wat zou dat toch een mooi kerstcadeau zijn geweest mensen!
Ik verheug me op seizoen 3. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Dec 24, 2006 3:43 pm Onderwerp: |
|
|
GoldcoastOCB schreef: |
Tja, het blijft altijd apart om die meuk in het duits te horen. |
Sorry hoor, maar Miami Vice in het duits is vreselijk. Het zou hetzelfde zijn alsof Crockett ineens zou kunnen dansen............  _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 11:42 am Onderwerp: |
|
|
Nog net geen maand meer, dan komt het eraan mensen! Dan kunnen we het geluid van de testarossa horen op onze 5.1 setjes!, dan kunnen we zito zien sterven in breedbeeld
En daar zit hem dus de kneep van Vice mensen, de emotie die van het scherm af spat. De muziek die eronder gemonteerd zit, de standaard die het neerzet voor alle series die Vice hebben gevolgd.
Mang, ik kan niet wachten. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
Super...Trouwens die clip van youtube is nu volgens mij wel in de originele taal...of was dat al zo  _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 4:19 pm Onderwerp: |
|
|
O nee ik vergis me, het waren weer andere clips...
Wat betreft de dood van Zito...inderdaad puur drama. In Redtape (*SPOILER*??) heeft Switek het er nog over met Tubbs wanneer Tubbs compleet aan het flippen is van zijn vertrek (zogenaamd) bij de OCB en dat hij betrokken wordt bij de dood van het broekie-politieagentje. Het verhaal van Zito gaat dus ook na zijn dood verder. .. Nog steeds een van de trendsetters deze serie. _________________ --You heard it right--
Laatst aangepast door 4Vice op Wo Feb 21, 2007 5:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
4Vice schreef: |
O nee ik vergis me, het waren weer andere clips...
Wat betreft de dood van Zito...inderdaad puur drama. In Redtape (*SPOILER*??) zegt Switek het nog tegen Tubbs wanneer Tubbs compleet aan het flippen is van zijn vertrek (zogenaamd) bij de OCB en dat hij betrokken wordt bij de dood van het broekie-politieagentje. Het verhaal van Zito gaat dus ook na zijn dood verder. .. Nog steeds een van de trendsetters deze serie. |
Ik snap hem niet eerlijk gezegd. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
Nou Redtape is een episode na Down for the Count waarin Zito dood gaat... Switek zegt tegen Tubbs dat hij rustig moet wanneer hij dooflipt en vertelt dan hoe hij zich voelde na de dood van Zito. Ze gaan dus verder met de verhaallijn rondom de dood van Zito ipv wanneer een acteur stopt de personage die hij of zij speelt niet meer genoemd wordt... Je wordt tijdens de latere afleveringen ook nog geconfronteerd met het leed dat de agenten moeten doorstaan door het verlies van Zito. Goede tv _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 4:55 pm Onderwerp: |
|
|
Ow, okee, dat is duidelijk. Ik ben benieuwd, echt benieuwd. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 5:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook benieuwd of vooral benieuwd naar de sfeer of deze is behouden. _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
Sundowner Officer
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 59 Woonplaats: Langenfeld (Rheinland), Germany
|
Geplaatst: Wo Feb 21, 2007 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
The last week I had seen one. Grey metalic, with beige interior and a mirror in the A column. Construction year 1986. Great one!!! _________________ "Hat geleckt vom Stoff, trotzdem tickt er noch" Tubbs (Heißes Pflaster Miami) |
|
Naar boven |
|
 |
|