FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

reacties naar een forumlink verbinden

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonny
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 8:06 am    Onderwerp: reacties naar een forumlink verbinden Reageer met quote

Een tipje gekregen van de man van ateamfans. Het is misschien beter om telkens een topic te openen op het forum en de link naar een frontpage ofzo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 2:02 pm    Onderwerp: Re: reacties naar een forumlink verbinden Reageer met quote

Sonny schreef:
Een tipje gekregen van de man van ateamfans. Het is misschien beter om telkens een topic te openen op het forum en de link naar een frontpage ofzo.

Hi Sonny,

Eindelijk weer eens een reactie. Op de frontpage zijn de laatste reacties zichtbaar. Bedoelde je dat?

Eens kijken of we samen met de ateamsfans en knightrider een "alliantie" kunnen opzetten.
Sonny
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Jun 21, 2006 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

neen ik bedoel dus. Als je een reactie op de frontpage hebt dat deze op het forum komt. Zodanig dat er gepost wordt op het forum.
Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 7:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sonny schreef:
neen ik bedoel dus. Als je een reactie op de frontpage hebt dat deze op het forum komt. Zodanig dat er gepost wordt op het forum.

Okee, wellicht is het handig als ik direct voor mijn FP entries een forum entry maak. Dan een link vanuit de FP entry naar het forum. Zoiets?

Ik zal het voor de 2 meest recente onderwerpen doen.
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 7:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sonny schreef:

Overigens snap ik wat je bedoeld, echter krijg ik weinig reactie op artikelen op de FP, en wordt de FP nogal gespamd. Dat wil ik niet in het forum hebben.
Ook moet de FP een wat informatieve werking hebben, het forum zie ik als discussiecentrum. (Al wordt er veel te weinig gediscussieerd).
Sonny
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Jun 22, 2006 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als ze willen reageren moeten ze wel registreren hé. Dus jah... Als je spammer hebt kun je hun IP blokken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Forum how-to Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: