FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Prodigal Son filmtrailer

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 9:07 pm    Onderwerp: Prodigal Son filmtrailer Reageer met quote

Hierbij een lekker 'stimulerend middel' om weer eens te gaan kijken naar die heerlijke dubbelaflevering waarmee seizoen 2 wordt geopend:

http://www.youtube.com/watch?v=j6MugJGuMTk&feature=related

Prodigal Son rules!!! Wat een heerlijke aflevering, wat een geweldige muziek, wit pakje voor Crockett, mooie vrouwen.... Kortom echt old skool Miami Vice.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2011 11:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren maar eens weer gekeken naar mijn favorite aflevering van Miami Vice: Prodigal Son. Was is het toch een geniale aflevering. Alles, maar ook echt alles zit er in. En de muziek... ronduit geniaal, zowel de muziek van Jan Hammer (vooral als de camera uitzoomt op het flatgebouw, met op het balkon de Revillas brothers), en de muziek bij de scene waarbij Crockett en Tubbs de koerier achtervolgen en de verstopplek van de drugs opblazen. Heerlijk! En dan ook nog klassieke Miami Vice Hits als 'You belong to the city" (Glenn Frey), Bryan Ferry's Windswept en mijn track van deze episode: Liquid, Liquid, van het onbekende Rubber Miro, wordt gebruikt als Crockett en Tubbs door New York rennen en worden achtervolgt door bendeleden van de Revillas brothers. Prima plot, toffe typische Vice outfits, goede bijrollen. Kortom ik ben een fan!

Zwakke punten: zeker, het einde bij het World Trade Centre is een beetje ongeloofwaardig. Hoezo daar midden in Manhatten even een helikopter neerschieten?

Maar in zijn totaliteit geef ik deze episode een '9'.
En voor de muziek een '10 +'

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2011 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey yo, Sonny

Ja, ik ben het met je eens, het is een goede aflevering. Maar inderdaad, een heli neerschieten met je Bren10 in de Big Apple, zelfs Osama kwam er niet mee weg.

Ik ben ondertussen al weer bezig aan seizoen 3 en ondanks dat de look anders is, het ziet er wel gelikt uit.

Ook al kan ik sommige afleveringen niet uitstaan, het blijft een mega-serie.

P.S die kale bankgast waar Tubbs en Crockett langsgaan, die legt wel even uit wat er precies aan de hand is in de wereld en waarom geld altijd zal winnen hoe kut het ook is

Erg indrukwekkend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 2 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: