FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Miami Fly Drive en Hotel

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Definitely Miami

BerichtGeplaatst: Za Apr 23, 2011 12:03 am    Onderwerp: Miami Fly Drive en Hotel Reageer met quote

Hallo alle fans!

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die al in Miami zijn geweest.

Ik ben nogal een veel eisende toerist. Ik blijf liever thuis als het te low budget moet. Er zijn heel veel goedkope hotels, maar ik wil absoluut niet belanden in een bende met asociale toeristen.

Een ding is mij al duidelijk. Je kan het beste alles tegelijk boeken, want dan krijg je korting. Maar iedere keer is er iets dat niet helemaal aan het plaatje past.

Deze avond zat ik op Expedia en werd het een en ander toch iets realistischer. Je ziet namelijk veel hotels die echt mooi zijn, maar volgens hun site al gauw zo n 300-400 dollar per nacht kosten.

Ik moest wel even zoeken. Het Setai was gewoon werkelijk te duur.
6472 euro voor twee weken, dat is echt te duur, maar dan zit je wel in Miami Beach. (Voor dat geld een economy auto notabene)

Ik ben echt allergisch voor een hotel met LCD schermen van een bepaald merk. Een oceanfront kamer lijkt wel alleen te boeken voor rond de 1000 dollar per nacht! Ben ik nu zo stom dat ik niks goedkopers kan vinden of is dat een normale prijs in Miami Beach?

Iets later tikte ik Beaux Arts in. Dit is een nieuw hotel, elke kamer heeft B&O apparatuur, maar hij zit op Biscayne Avenue.

http://www.marriott.com/hotels/travel/miabx-hotel-beaux-arts-miami/

In hoog seizoen 2 weken in dit hotel, met Delta airlines en een Lincoln Towncar of Cadillac DTS, zou komen op 4720 euro.

Terwijl volgens de site (zoals je kunt zien), de goedkoopste kamer begint bij 410 USD.
Dit zou alleen al op 5330 dollar komen.

Voor 4720 euro heb je wel bayview, maar of dat kan tippen aan oceanview? Ik hoor dus graag tips voor hotels op Miami Beach.

Ik hoef niet perse B&O op de kamer te hebben. Ik wil het liefst naar Miami Beach.

Wat ook geweldig lijkt, is een Round Trip Florida, maar dat is weer een heel ander verhaal/ pakket.

Alvast bedankt voor de tips!

Definitely Miami!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: