Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Scarab Detective

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:42 am Onderwerp: Toch anders.. |
|
|
Ik mis na de eerste drie afleveringen van S4 toch al wel de drugsdealers, grote zakken coke, dikke pakken poen, vette bakken, dikke boten en alle andere bling..  _________________ Neenee, i say..
Thijs |
|
Naar boven |
|
 |
viceman Officer

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 11:05 am Onderwerp: Re: Toch anders.. |
|
|
Scarab schreef: |
Ik mis na de eerste drie afleveringen van S4 toch al wel de drugsdealers, grote zakken coke, dikke pakken poen, vette bakken, dikke boten en alle andere bling..  |
'
vind het wel mee vallen, wat ik tot nu toe gezien heb vond ik al goed genoeg
ik denk dat ik dit seizoen wel tof ga vinden, enige lelijke vind ik de snor bij tubbs nu is het net zo'n zwerver. _________________ ''Burnet is my second name''
''Crocket my first'' |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
Er zitten wat experimentele afleveringen tussen waarvan ik de hele achtergrond gewoon mis. Die tv-preker (Amen... send money) vind ik slecht, the Big Thaw waar ze een dude die ingevroren is willen ontdooien is lachwekkend, en die aflevering met die marsmannetjes (Missing Hours), dat was een aflevering om te vergeten. Wat een nonsens.
Gisteren overigens "The Rising Sun of Death" gezien. Dit is een ouderwets super aflevering van Miami Vice zoals we die kennen. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Burnett&Cooper Officer

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
James Sonny Crockett schreef: |
Er zitten wat experimentele afleveringen tussen waarvan ik de hele achtergrond gewoon mis. Die tv-preker (Amen... send money) vind ik slecht, the Big Thaw waar ze een dude die ingevroren is willen ontdooien is lachwekkend, en die aflevering met die marsmannetjes (Missing Hours), dat was een aflevering om te vergeten. Wat een nonsens.
Gisteren overigens "The Rising Sun of Death" gezien. Dit is een ouderwets super aflevering van Miami Vice zoals we die kennen. |
Helemaal mee eens  |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Do Sep 20, 2007 3:01 pm Onderwerp: |
|
|
The cows of october was ook alweer zo'n wazige uitzending. Izzy maakte wel weer wat goed.
Ik moet zeggen dat seizoen 4 echt wel minder is dan de voorgaande. Er zitten gewoon echt slechte afleveringen bij, én afleveringen die geen echt Miami Vice gevoel geven. Jammer jammer jammer. _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
bamse Trainee

|
Geplaatst: Do Sep 20, 2007 5:38 pm Onderwerp: |
|
|
De muziek is ook minder vanaf 4.
John Petersen heeft de meeste muziek gecomponeerd vanaf 4, en dat is goed te horen. Voor mij is daarom het echte vice gevoel ook weg. |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Di Okt 30, 2007 10:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, ik ben het met jullie eens, het is niet het gevoel van de vorige seizoens. De verhaallijnen zijn zo ... euh, ver gezocht en vaag. Missing Hours, The big Thaw... jammer maar helaas. Wat was er aan de hand? Konden de producers geen goede schrijvers meer vinden met goede ideen vvor de afleveringen? Was het geld op omdat Don Johnson te veel verdiende?
Death and the lady, Badge of dishonor en Rising Sun zijn toffe uitzonderingen binnen seizoen 4. Afleveringen die toch nog een stuk Vice gevoel geven. Ook de laatste afleveringen waarbij Crockett veranderd in Burnett zijn wel tof, maar het zijn geen echte klassieke Vice afleveringen. Ik mis het gevoel van El Viego, Definitely Miami, Payback, Prodigal Son en Evan. De echte seizoen 2 en 3 toppers met de pastel-kleding, de Jan Hammer muziek, toffe auto's en de foute drugs-baronnen. Dat waren goede verhalen, geen SF of slapstick.... zucht. _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
graafb Officer

Geregistreerd op: 21-8-2006 Berichten: 51 Woonplaats: Berg en Terblijt
|
Geplaatst: Do Nov 01, 2007 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
Je hebt helemaal gelijk, het is allemaal net niet. Alhoewel the sun of rising death and death and the lady toppers zijn.
Maar voor de rest is het een beetje flauwe hap.
De sfeer, het gevoel, mis ik een beetje.
Toch is er eindelijk wel een dame die bij Crockett past, goed acteerwerk van Sheena Easton _________________ First a junkie, now a hooker. I think I've been in the business too long, I'm starting to fall for the players |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Zo Mrt 20, 2011 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Aflevering 2 van season 4 net opgezet. Deel 1 (Contempt of Court) zoog toch aardig alhoewel ik Stanley Tucci wel een goeie bad guy vind, gave pakkies heeft ie ook
Maar voor de rest? Dit was toch Miami Vice? of hebben ze het logo op iets anders geplakt? Mijn hemel....
Ik blijf erbij, season 1,2, de helft van 3 en misschien een paar afleveringen erna. Dat is Miami Vice, season 3 is dan misschien toch het beste...
bah... _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story...
Laatst aangepast door GoldcoastOCB op Ma Mrt 21, 2011 2:12 am, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Zo Mrt 20, 2011 10:53 pm Onderwerp: |
|
|
Hoe het ook zij.....
De terugkerende variaties van Crocketts theme die je steeds hoort door de serie heen, echt gaaf.
Jij heerst, Jan!!! _________________ Crockett: You writin' a book?
Laatst aangepast door GoldcoastOCB op Ma Mrt 21, 2011 7:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Zo Mrt 20, 2011 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
Jan Hammer Rules! Zijn muziek heeft Vice op een magische manier 'aangekleed'. Echt top! Ik heb op mijn mobieltje alleen maar Jan Hammer ringtones, hahaha, met een beetje knip en plak werk geproduceerd. Er zijn altijd weer mensen (vrienden/collega's) die verast zijn als ze mijn ringtones horen en vervolgens vragen wie dat is. Erg leuk. Mijn favoriete Hammer ringtone: Het begin van Payback. _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2011 11:39 am Onderwerp: |
|
|
Hammer heeft zich met zijn muziek onsterfelijk (bij mij) gemaakt, vanaf het moment dat ik zijn muziek uit de forse betamax-videorecorder hoorde komen (ik en m'n vriendje waren eind jaren 80 nog te jong om zo laat op te blijven dus werd MV opgenomen) zijn zijn creaties niet meer weg te denken in m'n leven.
Volgens mij zag die 'koelkast' er destijds zo uit bij de ouders van m'n vriendje
Thuis konden we ons deze (nog) niet permiteren, we deden het met af en toe een 'moviebox-speler' met videofilms huren. _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2011 11:32 pm Onderwerp: |
|
|
Man, toen ik van de basisschool naar de middelbare school ging had ik het singletje van Hammers' Crocketts' Theme, stond toen op 1 in de top40 of zo. Heb het ding kapotgedraaid, kostte me toen 13 or 14 gulden in 1985 geloof ik.
Het was geloof ik het eerste nummer wat instrumentaal was en op 1 kwam dus dat zegt wel wat.
In de brugklas kreeg van een vriend een tape, Escape from Television....
Boem....ik was verkocht...... _________________ Crockett: You writin' a book?
Laatst aangepast door GoldcoastOCB op Ma Mrt 21, 2011 11:37 pm, in totaal 3 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2011 11:35 pm Onderwerp: |
|
|
Monsieur Le Testa,
Zou u misschien uwen signatuurpic ietsiepietsie kunnen re-sizen/verkleinen? Hij is erg mooi trouwens.
Alvast hoogachtend een hartelijke ondergetekende dank. _________________ Crockett: You writin' a book?
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
|