Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fitzcairn2000 Officer

|
Geplaatst: Za Feb 09, 2008 9:09 pm Onderwerp: Huilbui & Afscheid? |
|
|
Hey allemaal,
Heb zojuist Free Fall zitten kijken en ik ben tot de conclusie gekomen dat we toch echt iets missen tegenwoordig op de tv.
Wat was Miami Vice toch vreselijk goed, ik ken ook maar weinig mensen die tegenwoordig echt fan zin van een TV serie, maar ja wij als MV verslaafden hebben het jarenlang zonder onze helden moeten doen en nu kunnen we weer genieten.
Ik baal er nu alleen enorm van dat ik alle afleveringen heb gezien, dus ik heb maar besloten om alle boxen nog een keertje te kijken en tja Don Johnson blijf ik in Seizoen 5 toch het leukst vinden om te zien (mijn zwak voor mannen met wilde blonden haren is toch echt daar ontstaan).
Groetjes,
Simone _________________ 'You have your deeds, but deeds are meaningless unless they serve some higher purpose.' (king Arthur) |
|
Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 3:32 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Simone, niet getreurd! Zoals Don Johnson in een intervieuw ook zegt, Nash Bridges is eigenlijk Sonny Crocket maar dan tien jaa rouder. Kan je nog 5 of 6 seizoenen van genieten geloof ik. Of de MV DVD s nog 20 keer bekijken;) |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Feb 18, 2008 11:37 pm Onderwerp: |
|
|
Nash was ook best leuk .... maar, mijn mening is, dat het ook niet meer dan 'leuk' was. Ook ik heb tranen met tuiten gejankt aan het einde van de last episode.... brrrr. Er zijn voor mij 2 van zulke momenten in de jaren 80 geweest:
1: laatste ep Miami Vice
2: afscheidsconcert Doe Maar ..... hahahahaha, echt waar.
Vice Rules! _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Za Feb 23, 2008 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook gehuild bij het zien van freefall (ik ben een man , maar eerlijk is eerlijk). Ik denk dat je als MV-fan een stenen hart hebt wanneer je dit niet doet. Super goede ep.
Nash Bridges heeft me nooit echt zo geboeid... Zonder Rico is er niet dezelfde chemie (al zijn er volgens mij twee eps met PMT).
4Vice
PS DIt is weer mijn eerste post sinds lange tijd alles goed met iedereen??? _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
Tubbs Officer

Geregistreerd op: 3-10-2007 Berichten: 71 Woonplaats: Key Eindhoven Biscayne Bay
|
Geplaatst: Vr Feb 29, 2008 9:54 pm Onderwerp: |
|
|
Heb ook een aantal tranen gelaten na het einde van "Freefall" (Vooral die laatste paar minuten met die mooie compilatie van alle seizoen met die o zo passende achtergrond muziek!) Had niet meer zo veel tranen gelaten sinds de dood van Zito in ep.12 S3 "Down For The Count" part 1!
Besefte na Freefall dat het nu ECHT voorbij was!  _________________ Evan to Sonny: "Do you ever think Sonny, that there's a bullit out there...somewhere....with your name on it?" |
|
Naar boven |
|
 |
Fitzcairn2000 Officer

|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 3:40 pm Onderwerp: Tranen enzo |
|
|
Tja de dood van Zito is ook zo'n legendarisch moment waar we met de meeste fans makkelijk een hele zwembad vol water vol kunnen janken.
En iedere keer weer als ik de desbetreffende scene zie ben ik weer een aantal uren van slag..
Ooit moet ik daar toch overheen groeien?
Groetjes,
Simone _________________ 'You have your deeds, but deeds are meaningless unless they serve some higher purpose.' (king Arthur) |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Apr 07, 2008 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
Het enige wat ik om te janken vond op het laatst was het niveau waarop de serie gedaald was.
En de werkelijk verschrikkelijke one man-show-aflevering-status, vooral draaiende om Don, waarmee deze, ooit briljante serie, werd afgeraffeld.
Inderdaad om te huilen. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Nov 17, 2008 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
Helaas heb je daar wel gelijk in. Het niveau van met name de laatste twee seizoenen .... ach er is al zoveel over gezegd. Maar dat verandert niet het uitgangspunt van dit topic. Het uitzenden van de laatste uitzending was ... brrrrrr. Niet tof. Maar er is ook een enorm verschil tussen het beijken van de serie tijdens de jaren 80 op televisie bij Veronica en nu op DVD. Toen keek ik elke week weer en baalde ik enorm als er weer een seizoen voorbij was. Vervolgens ging ik de nieuwe afleveringen eerst bij de Duitse zender ARD bekijken, daar liepen ze namelijk iets voor: He du Crockett, wie geht es? Hast du den dope?" Kortom: toen was het de meest geweldige tv-serie die er was, zelfs in het duits (haha) en zelfs ook de laatste twee seizoenen. Nu, zo'n 20 jaar later, kijk ik er toch iets anders tegen aan. Het echte Vice gevoel zit idd in de eerste seizoenen. De JH muziek, de klassieke dope verhalen, goede gastrollen, de Daytona en een hele hoop artdeco. Maar dat neem niet weg dat ik er 'toen' gigantisch van heb gebaald dat MV na vijf seizoenen eindigde.
Vice Rules!
 _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
graafb Officer

Geregistreerd op: 21-8-2006 Berichten: 51 Woonplaats: Berg en Terblijt
|
Geplaatst: Wo Jun 10, 2009 5:40 pm Onderwerp: Drama |
|
|
Ik vond de laatste twee seizoenen erg teleurstellend, uitgezonderd een aantal goede afleveringen (Freefall, Hostile Takeover, redemption in blood, rising sun of death, a bullet for Crockett). Vooral de laatste afleveringen van seizoen 5 (met uitzondering van Freefall) waren drama, waar zijn ze in godsnaam mee bezig geweest? Miracle Man was ronduit belachelijk en bij Leap of Faith ben ik zelfs in slaap gevallen, voor het eerst bij een aflevering van Miami Vice
Was er niemand die kon opstaan en zeggen, weg met die spijkerbroeken, haal elvis terug, jan hammer, Noogie en de echte 80's synthesiser muziek (en niet al die semi rock platen) WAAR was de Miami Vice sfeer??. Ik kan er echt niet over uit hoe ze deze serie naar de knoppen gebracht hebben. Ook de acteerprestaties van Don waren de laatste twee seizoenen niet bepaald overweldigend, het leek meer op een verplichting. De rest van het team was trouwens helemaal ondergeschikt, meer als de telefoon oppakken heb ik ze niet zien doen, jammer. We hebben uit de eerdere seizoenen gezien dat de teamgeest juist sfeer en gezelligheid bracht (wie wilde daar nu niet werken??)
Maar ja helaas, ik kijk graag terug naar de seizoenen 1 en 2 en 3 maar de laatste twee had ik beter over kunnen slaan, dan had ik nu een veel beter gevoel bij de serie.....
p.s Waarom eindigt de serie niet in stijl met 'in the air tonight'?? _________________ First a junkie, now a hooker. I think I've been in the business too long, I'm starting to fall for the players |
|
Naar boven |
|
 |
Ivory Jones Officer

Geregistreerd op: 18-10-2007 Berichten: 54 Woonplaats: provincie Utrecht
|
Geplaatst: Di Jun 16, 2009 7:54 am Onderwerp: |
|
|
Van mij had die hele Sheena Easton (met het trouwverhaal) en ook het stuk met het 'geheugenverlies' wel weggelaten mogen worden. Die stukken zijn niet mijn favoriet. Bij mij ook de eerste seizoenen favoriet, toen Crockett nog gewoon zijn Luckies rookte zonder filter
Gr,
Frank _________________ "She's so hot, she's already boiling, waiting for you!" |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Mrt 07, 2011 5:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ze hadden de naam van de serie moeten veranderen in The adventures of Sonny Crockett.
Jammer dat het zo ge-eindigd is. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
|