FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Don Johnson ruim 23 miljoen dollar rijker!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Di Jul 20, 2010 8:45 am    Onderwerp: Don Johnson ruim 23 miljoen dollar rijker!!! Reageer met quote

Don Johnson kan binnenkort ruim 23 miljoen dollar op zijn bankrekening verwachten. De 60-jarige acteur won woensdag een rechtszaak tegen de producenten van 'Nash Bridges'. Johnson speelde jarenlang de hoofdrol in de politieserie.

Johnson klaagde drie entertainmentbedrijven aan vanwege de rechten van de serie. De acteur liet vooraf vastleggen dat hij de helft in handen heeft. "Het was mijn idee, ik had de rechten in eerste instantie," liet Johnson in een verklaring weten. Toch kreeg hij geen geld, waarna de acteur naar de rechter stapte.

Alsof hij het nodig heeft Wink , maar ik kan het wel begrijpen, afspraak is afspraak zeker als het vooraf is vastgelegd.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mmmm, nice, misschien kan DJ met dit extraatje een tweede Miami Vice film financieren. Huur Michael Mann als regiseur in, laat Jan Hammer de muziek verzorgen, gewoon dezelfde acteurs als in deel 1, maar laat wel een sterker script schrijven geinspireerd op de originele serie. Zucht, droom, droom, droom....

Wink

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Aug 02, 2010 11:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op zich geen verkeerde gedachte maar het zal helaas wel bij dit hardop dromen blijven denk ik Wink Michael Talbott is al aardig grijs geworden zag ik op de foto's behorende bij de adv van de MV re√ľnie 2011 in Parijs.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Aug 13, 2010 12:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

hahahaha, ja dat is waar. Misschien kan hij beter een oude, zeer foute crimineel in de nieuwe film spelen. Tja, ze zijn er inderdaad niet jonger op geworden.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: