FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Complete lijst nummers uit Miami Vice

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DadeCounty
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 2:06 pm    Onderwerp: Complete lijst nummers uit Miami Vice Reageer met quote

Hoi members,
Ik heb op internet de volledige lijst van √°lle muziek in de serie gevonden.
Ik hoop dat het is toegestaan op het forum maar het is nogal een lange lijst. Hier komt ie, hij is inclusief muziek per aflevering, dus er hoeft dan niet meer gevraagd te worden denk ik haha. Gewoon ctrl + f en je kan zoeken op titel. Groeten!

[admin-edit]ff veel info verwijdert

"In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Thomas.

Dank je wel voor de lijst. Ik heb hem meteen opgenomen in de main site. De volgende link: http://www.miami-vice.nl/music.php geeft je toegang.
Ik heb even de hele lijst uit jouw posting verwijderd als je het niet erg vindt.
--
Grt, Harold.
DadeCounty
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

No problem my mayne hehe Wink

"In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
RalphyBalboa
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Feb 04, 2009 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier kun je ze per episode bekijken...
http://www.episodeguides.com/miamivice
Emiledj
Janitor

BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 5:26 pm    Onderwerp: Complete lijst nummers uit Miami Vice Reageer met quote

James Sonny Crockett schreef:
Hi Thomas.

Dank je wel voor de lijst. Ik heb hem meteen opgenomen in de main site. De volgende link: http://www.miami-vice.nl/music.php geeft je toegang.
--
Grt, Harold.

Yesss, hier was ik dus al een tijdje naar op zoek. Was even vergeten dat ik een login voor dit forum had. Ik heb het kijken van Miami Vice weer opgepakt (was gebleven aan het begin van Seizoen 4) en dacht bij het kijken weer "wat een geweldige muziek hebben ze toch gebruikt...".

Lijstje hier gevonden en ben druk bezig om het allemaal te downloaden. 300 Nummers + de 44 nummers van Hammer maakt dat lekkere muziek voor als ik eind deze maand naar Durbuy op vakantie ga. Moet wel mijn vrouw even voorbereiden Smile.

Thanks again Harold!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Muziek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: