| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tim A. Janitor
|
Geplaatst: Di Feb 05, 2008 2:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ik lees hier ook vaak mee. Maar wat gebeurd er inderdaad in de toekomst? Veel mensen bezochten inderdaad op het vorig sinds de komst van de eerste dvd box. Wat nu? Seizoen 5 is uit, en dan?
Veel dingen werden toch tussen de releases besproken en veel mensen kwamen hier weer terug om een glim van het "volgende" seizoen op te kunnen vangen, omdat ze benieuwd waren.... |
|
| Naar boven |
|
 |
Don_Johnson Officer

|
Geplaatst: Di Feb 05, 2008 2:36 pm Onderwerp: |
|
|
| Tim A. schreef: |
Ik lees hier ook vaak mee. Maar wat gebeurd er inderdaad in de toekomst? Veel mensen bezochten inderdaad op het vorig sinds de komst van de eerste dvd box. Wat nu? Seizoen 5 is uit, en dan?
Veel dingen werden toch tussen de releases besproken en veel mensen kwamen hier weer terug om een glim van het "volgende" seizoen op te kunnen vangen, omdat ze benieuwd waren.... |
Idd ik lees hier ook bijna van dag tot dag en het lijkt steeds stiller te worden hier. Erg jammer maar dat zal idd ook komen omdat alle seizoenen nu uit zijn. Voorheen zat men nog te wachten en te posten omdat het volgende seizoen er weer aan zat te komen. Hoewel www.miami-vice.org wel altijd aardig druk was/is. Weet niet of die site nog bestaat. Alleen is/was de bereikbaarheid van die site beetje minder. _________________ You gotta taste for the money. Now you wanna work for him.
Laatst aangepast door Don_Johnson op Wo Feb 06, 2008 5:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Di Feb 05, 2008 3:56 pm Onderwerp: Reviews..? |
|
|
Ik weet niet hoeveel mensen seizoen 5 al hebben , maar ik zou zeggen kom maar op met de reviews mensen... Het lijkt mij dat er nu toch weer genoeg gespreksstof zou moeten zijn. (?)
Hoe is seizoen 5....? Ik heb em zelf nog niet namelijk, i know , it's a shame
Zijn er al 'goofs' ondekt bijvoorbeeld..? Hoe is de stijl , de kleding....
Houdt u niet in en doe eens een rating !
have a nice D ,
baS _________________ ___________
Cool dude!! |
|
| Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
Geplaatst: Do Feb 07, 2008 1:42 am Onderwerp: STILL ACTIVE |
|
|
| Momenteel bezig met de MIAMI VICE make over van mijn BMW, en misschien MIAMI VICE Art Deco style kamer |
|
| Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1400 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Do Feb 07, 2008 1:14 pm Onderwerp: Re: STILL ACTIVE |
|
|
| leon82 schreef: |
| Momenteel bezig met de MIAMI VICE make over van mijn BMW, en misschien MIAMI VICE Art Deco style kamer |
Heb je daar al foto's van?? _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
| cewl...ben ik ook wel benieuwd naar..... |
|
| Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 3:30 am Onderwerp: Miami Vice BMW |
|
|
| Denk dta de bouw van de BMW nog 2 a 3 maanden in beslag gaat nemen. Komen o.a. circa 10 schermen in waar straks op shows in de Ahoy en RAI uiteraard Miami Vice op vertoond gaat worden;) Foto's staan op www.showyoursound.nl. Zoeken onder BMW e36. |
|
| Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 3:36 am Onderwerp: |
|
|
 |
|
| Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Di Mei 20, 2008 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
Sorry  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
testarossa75 Trainee

|
Geplaatst: Za Jul 24, 2010 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
Wake up mede MV liefhebbers, het lijkt wel of ik de enige ben in MV minded Nederland  _________________ the 80's are still alive with Sonny and Rico on screen |
|
| Naar boven |
|
 |
Sonny Moderator

|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ach de boel moet wat opgefrist worden naar mijn idee. Nieuw lay-out enz... Ik leef ook hoor ben wel niet van Nederland  |
|
| Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Zo Aug 01, 2010 8:24 am Onderwerp: |
|
|
Nee de boel hoeft niet te worden opgefrist. Het is gewoon stiller omdat we allemaal de DVD box (100 x) hebben bekeken, er geen Miami Vice deel II uit komt en er dus iets minder is om over te discussieren. _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
| Naar boven |
|
 |
testarossa75 Trainee

|
Geplaatst: Zo Aug 01, 2010 9:22 am Onderwerp: |
|
|
Voor mij hoeft de site ook niet opgefrist te worden, maar al heeft iedereen de orginele serie en MV2006 grijs gedraaid en is hierover veel gezegd op dit forum, dan nog is er genoeg stof om hier te delen lijkt me. Op de duitse website komen er dagelijks nieuwe posts bij dus daar kan het wel? _________________ the 80's are still alive with Sonny and Rico on screen |
|
| Naar boven |
|
 |
Sonny Moderator

|
Geplaatst: Zo Aug 01, 2010 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
Misschien moet het nieuws wat aangevuld worden. Maar ipv te reageren op de hoofdsite dat er rechtstreeks gereageerd wordt op het forum. (zoals ateamfans.nl).
Het forum misschien wat opkuis met dode topics of waardeloze topics. |
|
| Naar boven |
|
 |
testarossa75 Trainee

|
Geplaatst: Di Aug 03, 2010 8:47 am Onderwerp: |
|
|
Actuele nieuwsitems zouden zeker niet misstaan, de laatste dateert weer uit 3 aug 2009. De bekendmaking van bv de reunie in Parijs in 2011 om te beginnen? Verder niets dan lof voor de opzet van de website. _________________ the 80's are still alive with Sonny and Rico on screen |
|
| Naar boven |
|
 |
|